5 خودرو محبوب در اجاره خودرو

5 خودرو محبوب در اجاره خودرو
به این مطلب امتیاز دهید

برای همه افرادی که تمایل به اجاره خودرو دارند مواردی مانند راحتی، مصرف سوخت پایین، دارا بودن آپشن‌های جدید، جادار بودن و.. در انتخاب خودروشان بسیار مورد اهمیت است. اما به طور کلی انتخاب یک ماشین مناسب برای اجاره کار آسانی نیست.   همه ما می‌دانیم که بودن در کنار خانواده و داشتن یک تعطیلات فوق العاده بسیار لذت بخش خواهد بود. اگر شما نیز برای تعطیلات و مسافرت‌های خانوادگی و دوستانه خارج از کشور خود به خودرو نیاز دارید و نمی‌دانید که چه خودروی می‌تواند برای شما بهتر باشد ما 5 خودرو از بهترین و محبوب‌ترین خودروها از نظر مصرف کنندگان را به شما معرفی می‌کنیم.

1-  ولوو XC60 Volvo

ولوو XC60 Volvo

Volvo XC60 یکی از بهترین خودروهایی است که می‌توانید برای اجاره رزرو کنید. این خودرو دارای صندلی‌های عقب جادار و راحتی است.

این وسیله نقلیه در عین این که بسیار جادار و بزرگ است ایمنی بسیار بالای دارد و شما می‌توانید با دوستان و خانواده خود بدون نگرانی از امنیت خودرو سفر کنید.

در حقيقت، اين خودرو با سيستم کنترل سرعت در هنگام نزدیک شدن به موانع و سایر خودروها، کنترل ثبات الکترونيکي و مانيتور مجهز به کنترل تمرکز راننده یک خودروی بسیار ایمن و مجهز محسوب می‌شود که طرفداران بسیار زیادی دارد.

2-  رنجرور سوپرشارژ Range Rover Supercharge

رنجرور سوپرشارژ Range Rover Supercharge

این خودرو قطعاً یکی از بهترین SUV های است که می‌توانید برای تعطیلات خود در اروپا انتخاب کنید. این خودرو برای افرادی که با خانواده و تعداد افراد بالا مسافرت می‌روند طراحی شده است. این Range Rover دارای فضای مناسب، ایمنی و راحتی قابل توجهی است و دقیقاً آن چیزی است که برای سفر خود نیاز دارید. علاوه بر این، در جاده‌ها و مسیرهای پر پیچ و خم عملکرد بسیار بالای از خود ارائه می‌دهد. وجود مواردی همچون کنترل پایداری دینامیکی، کنترل کشش الکترونیکی در این خودرو آن را به یک وسیله نقلیه ایمن و محبوب تبدیل کرده است.

3-  جیپ چروکی Jeep Cherokee

جیپ چروکی Jeep Cherokee

اتاق این ماشین هیجان انگیز برای 5 نفر طراحی شده است و  در چهار مدل موجود، از جمله Sport، Latitude، Trailhawk و Limited ارائه شده است. اگر شما آماده سفر با خانواده هستید و نیاز دارید که هر فرد فضای کافی برای خودش داشته باشد این یک خودرو فوق‌العاده برای شما خواهد بود. خودرو Trail Rated® Trailhawk® دارای آپشن‌های بسیار متعددی از جمله سیستم پیشرفته اخطار برخورد با مانع یا خودرو دیگر است که میزان ایمنی خودرو را بالا می‌برد و محبوبیت بسیار بالای در بین افراد دارد.

4-  استون مارتین Aston Martin DBS

استون مارتین Aston Martin DBS

رانندگی با یک خودرو یک استون مارتین DBS خاطراتی به یادماندنی برای مسافرانش رقم می‌زند.

طراحی داخلی بسیار زیبای این خودرو و عملکرد شگفت انگیز آن بسیار بی نظیر است.  این خودرو تنها دارای دو صندلی است و مخصوص افرادی است که تنها  و یا دو نفره سفر می‌کنند و عاشق خودروهای اسپرت هستند.  اما به هر حال خودروی استون مارتین DBS یک خودروی بسیار راحت است که این راحتی را مدیون فرمان بسیار نرم و چرمی و ساختار کلی خودرو است. یکی از دلایل انتخاب این خودرو توسط مشتریان وجود سیستم‌ صوتی حیرت انگیز این خودرو است.

5-  بوگاتی ویرون Bugatti Veyron EB

بوگاتی ویرون Bugatti Veyron EB

بوگاتی ویرون یکی از سریع ترین اتومبیل‌های جهان است. شما می‌توانید هیجان رانندگی با سریع ترین ماشین جهان را با این بوگاتی تجربه کنید. موتور 80 لیتری Turbo-Quad W-16 مجهز شده و گشتاور 923 پوند فوت در ساعت و 2200 تا 5500 دور در دقیقه است.این خودرو بسیار راحت و  لوکس است و  با توجه به این که داخل خودرو به طور کاملاً از چرم است می‌تواند ظاهری بسیار چشمگیر داشته باشد. همچنین به دلیل ویژگی‌های خاص این خودرو، راحتی و عملکرد خوب آن، خودروی است که مورد توجه بسیار زیاد افراد قرار گرفته است. بوگاتی ویرون یکی از خودروهای اسپرت مورد علاقه جوانان است که تنها دارای دو صندلی است.

اجاره خودرو از ناوگان سوییچ ایران

سوییچ ایران با تجربه‌ای بیش از1 دهه  با ناوگان عظیم خود توانسته است در طول دوران فعالیتش تمام درخواست های مشتریان در زمینه اجاره خودرو داخل و خارج از کشور را با هر سلیقه و توان مالی پوشش می دهد. ارائه خدمات اجاره خودرو بدون راننده در کلاس های خودرویی متنوع از اقتصادی تا لوکس برای مشتریان با درخواست های گوناگون بسیار کارآمد است. در ایران با انتخاب خودروهای موجود در ناوگان سوییچ می توانید اجاره ماشین بدون راننده را تجربه کنید و در خارج از ایران که ناوگان بسیار متنوع تر است ،نیز می توانید لذت رانندگی با خودروهای جدید و لوکس گوناگون را در کشورهای دیگری تجربه کنید و به راحتی به گشت و گذار بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 خودرو محبوب در اجاره خودرو