اجاره خودرو در ترکیه

اجاره خودرو در ترکیه و استانبول

کشور ترکیه یکی از 10 کشور برتر جهان است که هرساله با جاذبه‌های توریستی و تفریحی که دارد گردشگران بسیاری را به سمت خود می‌کشاند. سالانه بیش از 20 میلیون مسافر به این کشور سفر می‌کنند و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسافران رفت و آمد و تردد در سطح شهر است. از آنجایی که کرایه تاکسی در ترکیه بسیار بالاست بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از وسایل حمل و نقل شهری استفاده کنند.

اگر برای مدت زمان کوتاهی به منظور تفریح یا سفر کاری به ترکیه سفر می‌کنید بهتر است از خدمات رنت خودرو یا اجاره خودرو در ترکیه استفاده کنید. یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات رنت خودرو در ایران که در کشور ترکیه هم فعالیت می‌کند، سوییچ ایران است. تا انتهای این مطلب از سوییچ ایران با ما همراه باشید تا با نحوه اجاره ماشین در ترکیه و استانبول بیشتر آشنا شوید.

جهت رزرو و اجاره خودرو با شرایط آسان در ترکیه تماس بگیرید

02191015400

خودروهای محبوب برای اجاره در ترکیه

خودروهای مختلفی برای اجاره در ترکیه وجود دارد که برخی از آن‌ها به دلیل ویژگی‌ها و آپشن‌هایی که دارند به عنوان محبوب‌ترین خودروهای اجاره‌ای در ترکیه شناخته شده‌اند. آئودی، اپل استرا، بی ام x3 ، رنو تالیانت، پژو 2008، سیتروئن c3، اپل موکا، بنز CLA، تویوتا کرولا دیزل، رنو کلیو 2021، اسکودا اکتاویا، کیا استونیک، فولکس واگن پاسات، پژو 3008، رنو مگان، رنو سیمبل، پژو 301، هیوندا I 20، داچیا داستر، فیات لینیا، BMW 520i، پورشه کاین، رنجروور ووگ، جیپ کامپ، اپل کورسا از محبوب‌ترین و بهترین خودروها در این کشور هستند.
بنز ویتو بهترین ون برای اجاره در ترکیه شناخته شده، خانواده‌های پرجمعیت ‌می‌توانند این خودروی کاربردی را اجاره کنند.

خودروهای محبوب برای اجاره در استانبول

از میان خودروهای قابل اجاره در ترکیه رنو سیمبل، پژو 301، هیوندا I 20، داچیا داستر، فیات لینیا، اپل کورسا، اپل موکا، بنز CLA، تویوتا کرولا دیزل بنز C180، بنز C200 w206به عنوان محبوب‌ترین و پرطرفدارترین خودروها برای اجاره در استانبول شناخته شده‌اند.

اجاره لیموزین در استانبول

یکی از بهترین و پرطرفدارترین خودروهای تشریفاتی و لوکس در جهان، لیموزین است. لیموزین یک خودروی زیبا و مجلل بوده که 4 تا 30 متر طول دارد و از کمپانی مرسدس است.

حداکثر سرعت این خودرو 260 کیلومتر بر ساعت است و ویژگی‌های ایمنی بی نظیری دارد. لیموزین به عنوان گران‌ترین و لوکس‌ترین خودرو اجاره‌ای در کشور ترکیه شناخته شده و هزینه اجاره آن نرخ ثابت و مشخصی ندارد و تحت تاثیر مدت زمان اجاره و شرکت مورد نظر تغییر می‌کند.

کرایه ماشین در ترکیه

قیمت اجاره خودرو در ترکیه

اجاره خودرو در ترکیه ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی تغییر کند. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت اجاره خودرو در ترکیه می‌توان به مدت زمان اجاره، مدل خودرو، نوع بیمه، داشتن راننده و سایر هزینه‌ها اشاره کرد.

قیمت اجاره خودرو در استانبول

اجاره خودرو در استانبول به صورت ماهانه اقتصادی‌تر از اجاره روزانه است، اگر می‌خواهید برای مدت زمان طولانی از خودرو اجاره‌ای استفاده کنید بهتر است آن را ماهانه اجاره کنید. در جدول زیر میانگین قیمت اجاره خودرو در ترکیه به صورت روزانه در هر یک از گروه‌ها نشان داده شده است: 

گروه‌بندی خودرو

میانگین قیمت روزانه (لیر)

خودروهای اقتصادی

800-1000

خودروهای نیمه اقتصادی

1000-1700

خودروهای متوسط

1700-2100

خودروهای شاسی بلند

1200-2700

خودروهای لوکس

2000-6000

اجاره ماشین لوکس در استانبول 

در سفر به ترکیه می‌توانید رانندگی با خودروهای لوکس را تجربه کنید، برای اجاره این خودروها باید حداقل 27 سال سن داشته باشید در غیر اینصورت نمی‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. برای اجاره ماشین لوکس در استانبول باید همان مدارکی که برای اجاره سایر خودروها تهیه کرده‌اید را به شرکت ارائه کنید. از مهم‌ترین خودروهای لوکس در استانبول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بنز C180
  • بنز C200 w206
  • پژو 5008
  • پژو 3008
  • BMW X1
  • BMW X5
  • BMW 520i
  • پورشه کاین
  • رنجروور ووگ
  • جیپ کامپ

شرایط اجاره خودرو در ترکیه و استانبول 

مجموعه سوییچ ایران به قوانین بین‌المللی اجاره خودرو پایبند بوده اما به منظور رعایت حق و حقوق مشتریان، افزایش امنیت و اطمینان خاطر شما شرایط متفاوتی دارد:

  • اگر قصد دارید خودرو را به صورت روزانه اجاره کنید حداقل باید اجاره آن را برای یک روز کامل(24 ساعت) پرداخت کنید.  
  • خودروهای مجموعه حداکثر برای یک ماه اجاره داده می‌شوند، اگر برای مدت زمان بیشتری قصد اجاره خودرو دارید باید با واحدهای پشتیبانی در تماس باشید. 
  • متقاضیان باید حداقل 21 سال سن داشته باشند و کسانی که قصد اجاره خودروهای لوکس را دارند باید حداقل 27 سال سن داشته باشند. 

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در ترکیه و استانبول

برای اجاره خودرو در ترکیه به مدارک مختلفی نیاز دارید، این مدارک در هر شرکت اجاره دهنده‌ای متفاوت است اما مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در ترکیه و استانبول از مجموعه سوییچ ایران به شرح زیر است: 

  • پاسپورت معتبر 
  • فیش پرداخت دپوزیت 
  • ارائه گواهینامه بین المللی 
  • آدرس محل سکونت در ترکیه 
  • کارت اعتباری 

نحوه و شرایط اجاره ماشین بدون راننده در ترکیه و استانبول 

در حال حاضر سوییچ ایران امکاناتی را فراهم کرده است تا بتوانید خودروها را بدون راننده اجاره کنید و از رانندگی در خیابان‌ها و کوچه پس کوچه‌های استانبول لذت ببرید.

زمانی که خودرو را بدون راننده اجاره می‌کنید مسئولیت هرگونه آسیب و خسارت به خودرو و هزینه سوخت آن به عهده شماست بدین ترتیب برای اجاره خودرو باید تمامی مدارکتان کامل باشد. مراحل اجاره خودرو بدون راننده در ترکیه و استانبول در سوییچ ایران به شرح زیر است:

  • انتخاب خودروی مورد نظر 
  • رزرو آنلاین و ارسال مدارک 
  • واریز تمام هزینه‌ها مربوطه
  • تحویل خودرو 

نحوه و شرایط اجاره ماشین با راننده در ترکیه و استانبول

یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی که با خیابان‌های استانبول آشنا نیستند اجاره ماشین با راننده است. زمانی که خودروی مورد نظرتان را با راننده اجاره می‌کنید دیگر دغدغه تصادف، دیر رسیدن، ترافیک خیابان‌ها و غیره را نخواهید داشت زیرا رانندگان به خیابان‌های شهر و مسیر‌های کم ترافیک آشنا هستند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به مقصد می‌رسانند.

در این روش اجاره خودرو مسئولیت خودرو و پرداخت خسارات و آسیب‌های آن به عهده راننده است و شما هیچگونه مسئولیت و تعهدی در این مورد نخواهید داشت. اگر می‌خواهید از اجاره خودرو در ترکیه با راننده استفاده کنید فقط کافیست هزینه آن را کامل بپردازید. 

ترکیه یکی از مقاصد پر مسافر است که به دلیل ازدیاد گردشگر در این کشور، اجاره خودرو بسیار رایج شده است. اجاره خودرو در استانبول با توجه به قیمت تاکسی برای مسیرهای مختلف بسیار مقرون به صرفه تر است که می توان به راحتی به بازدید از جاهای دیدنی خارج از شهر هم بپردازید.
اجاره خودرو در ازمیر که امروز مقصد بسیاری از ایرانی ها برای تجارت و اقامت شده است نیز بسیار توصیه می شود زیرا با داشتن ماشین در اختیار می توانید در طول روز به کارهای خود بپردازید و هرگز نگران تردد در سطح شهر نباشید. اجاره خودرو در ترکیه این امکان را فرام می کند تا به شهر هایی که برای ما ناشناخته هستند مانند فتحیه ، کایسری ،دالامان و ….سفر کنیم و با کرایه ماشین در ترکیه سفر به این شهر ها مقرون به صرفه تر می باشد.