نرخ اجاره خودرو در شهرهای توریستی ایران

قیمت اجاره خودرو
به این مطلب امتیاز دهید
قیمت اجاره خودرو در شهرهای توریستی ایران چگونه است؟

اجاره خودرو برای سفر یکی از خدماتی است که این روز ها افراد زیادی در سراسرجهان از آن استفاده می کنند و همچنین نرخ اجاره خودرو یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی برنامه سفر می باشد.

سالانه افراد بسیاری به شهر های مختلف در ایران سفر می کنند و با گشت و گذار در این شهر ها لذت می برند و برای سفر های داخلی خود به شهر های مختلف ایران ترجیح می دهند به جای استفاده از هواپیما و یا قطار با خودرو به سفر جاده ای بروند، از این رو قیمت اجاره خودرو یکی از عوامل مهم در انتخاب افراد برای اجاره خودرو می باشد.

بعضی از شهر ها به دلایل مختلف مانند جاذبه های طبیعی و مصنوعی ساخته دست بشر ، آثار تاریخی و فرهنگی و یا طبیعت زیبا به شهر های توریستی و پر مسافر در ایران تبدیل شده اند و مقصد گردشگری برای ایرانیان و خارجی ها محسوب می شوند. به همین دلیل شرایط حمل و نقل درون و برون شهری، مراکز اقامتی استاندارد ، امکانات رفاهی و …. بسیار حائز اهمیت می باشد.

تاثیر گردشگری در اجاره خودرو

تاثیرصنعت گردشگری در قیمت اجاره خودرو

پیشرفت و تاثیر صنعت گردشگری در نرخ اجاره خودرو، نه تنها در ایران بلکه برای تمامی کشور های دنیا سود های بسیار زیادی خواهد داشت.

تهران، اصفهان ، شیراز ، مشهد و یزد از بیشترین مقاصد گردشگری در ایران هستند.  در صنعت گردشگری صنایع و خدمات زیادی باید دست در دست هم، زیر ساخت های این پیشرفت را بسازند.

تاثیر صنعت حمل ونقل بر توریسم 

تاثیر صنعت حمل ونقل بر توریسم و قیمت اجاره ماشین

صنعت حمل و نقل یکی از مهم ترین بخش های زیر ساختی برای پیشرفت صنعت توریسم در هر کشوری به ویژه ایران است

که همچنین تاثیر بسزایی بر روی نرخ اجاره ماشین می گذارد.

هر کسی که به شهر دیگری سفر می کند حتی اگر سفر کاری باشد در ساعاتی از روز ممکن است به گردش در شهر نیز

بپردازد و یا داخل و بیرون شهر به دلایل مختلف نیاز به تردد داشته باشد.

همچنین  توریست هایی که به ایران سفر می کنند، اکثرا با هواپیما وارد کشور می شوند که در مدت زمان کوتاهی که در ایران هستند.

بیشتر شهر های ایران به ویژه شهر های تاریخی و توریستی ایران را که اسمشان در همه جا زبانزد است را بازدید کنند و بهترین راه برای آن ها سفر با خودرو در میان جاده های ایران است تا در مسیر خود بین شهر ها از جاذبه ها و یا روستاهایی که در مسیرشان قرار دارد هم بازدید کنند که امروزه اجاره خودرو یکی از بهترین گزینه ها برای سهولت در تردد برای مسافران ایرانی و خارجی می باشد. کرایه ی ماشین به خصوص در شهرهای توریستی بسیار کارآمد است.

نرخ اجاره خودرو از سوئیچ 

سوئیچ ایران در همه شهر های توریستی ایستگاه دارد که شما می توانید برای گشت و گذار و یا تردد در شهر از سوییچ با قیمت اجاره خودرو مناسب، خودرو کرایه کنید و حتی این امکان را برای شما فراهم می کند تا خودروی خود را در شهر دیگری که ایستگاه دارند نیز استرداد کنید.  از جمله شهر های توریستی که بیشتر مقصد مسافران ایرانی و خارجی می باشد می توان اصفهان ، یزد و شیراز را نام برد که چون در یک مسیر هستند به راحتی می توانید از این سه شهر با خودروی کرایه ای بازدید کنید و از مناظر طبیعی ، طلوع و غروب زیبای جاده های کویری لذت ببرید.

نرخ اجاره ماشین در شهرهای توریستی

در شهرهای توریستی، قیمت اجاره خودرو در اصفهان، اجاره خودرو در شیراز ، اجاره خودرو در یزد و … بستگی به تعداد روز اجاره خودرو و کلاس ماشین موردنظر شما دارد که هر چقدر تعداد روز اجاره بیشتر شود نرخ اجاره روزانه خودرو کمتر می‌شود. اما در جزیره کیش و قشم که مناطق آزاد توریستی و گردشگری هستند اجاره خودرو ارزان ‌تر از سایر شهرهای توریستی می‌باشد و در این شهرها نیز اجاره خودرو بسیار رایج می‌باشد و خودروهای متفاوت‌تری نیز موجود است.

در شهرهای توریستی مثل اصفهان ، یزد و شیراز که از نظر مسافت به هم نزدیک‌تر هستند و اجاره خودرو برای مسافران خارجی که اکثراً به این شهرها سر می‌زنند بسیار مناسب است.  این دسته از مسافران معمولاً سفر خود را از تهران و در مسیری که در میان مسافران خارجی به جاده کلاسیک معروف شده است آغاز می‌کنند.

آغاز سفر با سوییچ

مسافران خودروی خود را از ایستگاه سوئیچ مستقر در فرودگاه بین المللی امام خمینی و یا ایستگاه  شهر تهران دریافت می‌کنند و در شهرهای مختلفی مانند کاشان ، ابیانه ، اصفهان ، یزد و در نهایت شیراز اقامت و به گشت‌وگذار می‌پردازند و عمدتاً پرواز برگشت خود را از شیراز هماهنگ می‌کنند و خودروی در اختیارشان را نیز در ایستگاه شیراز سوییچ مستقر در فرودگاه استرداد کنند، که این نوع سفر باعث می شود قیمت اجاره خودرو برای مسافرانی که از خارج از کشور به ایران سفر می‌کنند مقرون‌ به ‌صرفه باشد.  سوییچ ایران با گستردگی ایستگاه های خود در سراسر ایران این امکان را به مسافران می‌دهد تا برای بازدید از شهرهای مختلف با اجاره ماشین به راحتی برنامه‌ریزی کنند و سفری هیجان‌انگیز و ارزان را تجربه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قیمت اجاره خودرو