اجاره روزانه ماشین

اجاره روزانه ماشین
به این مطلب امتیاز دهید
اجاره روزانه ماشین

امروزه اجاره خودرو بسیار باب شده است و افراد به جای این که هزینه‌ بسیار زیادی را صرف تهیه و خرید خودرو کنند، خودروهای مورد نیاز خود را به صورت اجاره روزانه ماشین و یا به صورت بلند مدت کرایه کرده و در هزینه‌های خود صرفه جویی می‌کنند.

بعضی اوقات افراد برای کارهای روزمره و امور شخصی خود حتی برای چند ساعت نیاز به خودرو دارند که می توانند با اجاره روزانه خودرو از یک شرکت کرایه ماشین معتبر، به مدت 1 روز کرایه خودرو را انجام داده و به آسانی به امور شخصی و کاری خود بپردازند.

نحوه کرایه روزانه خودرو

اجاره روزانه ماشین

اگر قصد دارید که برای مدت زمان کوتاهی، از چند ساعت تا چند هفته اتومبیل در اختیار داشته باشید می توانید از شرکتهای اجاره خودرو معتبر، ماشین مورد نظر خود را کرایه کرده و همچنین با نحوه اجاره روزانه ماشین و شرایط و پرداخت هزینه های اجاره آشنا شوید.

شرکتهای کرایه ماشین شعب متعددی در سراسر شهر و کشور دارند که به کاربران این امکان را می دهند تا وسیله نقلیه را از ایستگاه مورد نظر خود به صورت اجاره روزانه خودرو یا به صورت بلند مدت دریافت کنند.

 شرکت‌های اجاره خودرو بیشتر در نزدیکی فرودگاه ‌ها یا مناطق شلوغ شهر قرار دارند و اغلب هم امکان رزرو آنلاین، تلفنی و حضوری را فراهم می‌کنند تا به راحتی بتوانند خدمت‌رسانی کنند.

از این رو شرکت های کرایه ماشین خودروهای اجاره‌ای خود را با تنوع و گستردگی مختلفی انتخاب کرده تا بتواند نیاز مشتری را با سلیقه های متفاوت تامین کنند.

همچنین این شرکتها آماده خدمت رسانی به  افرادی هستند که ماشین شخصی خود را ندارند، مسافرانی که خارج از شهر هستند یا صاحبان وسایل نقلیه آسیب دیده یا تخریب شده که منتظر تعمیر هستند. شما می توانید برنامه سفر خود را به دفاتر این شرکتها اعلام و قیمت تمام شده و پیش فاکتور را دریافت نمایید.

کرایه روزانه ماشین از سوییچ

اجاره روزانه ماشین

شرکت سوئیچ یکی از بنام‌ترین شرکت اجاره خودرو در ایران می باشد که از سال 1390 در زمینه کرایه خودرو مشغول به فعالیت است و از پایه گذاران صنعت اجاره ماشین در ایران می باشد.

سوئیچ با ارائه خدمات کرایه خودرو و با در نظر گرفتن قوانین اجاره ماشین همگام با سایر کشورها توانسته است تا این نیاز را برطرف کند و با ارائه خدمات خود در قالب اجاره خودرو با راننده، اجاره خودرو بدون راننده و اجاره روزانه ماشین در سراسر ایران در صنعت اجاره خودرو پیشتاز باشد.

سوییچ در داخل ایران خدمات اجاره ماشین را در بیش از 23 ایستگاه در 15 شهر و تمامی فرودگاه‌های بین‌المللی ایران ارائه می‌دهد. این مجموعه در تلاش است تا با گسترش ایستگاه های خود در کلیه شهرهای ایران، شرایط حمل ‌و نقل آسان و سریع را در دسترس همه افراد قرار دهد.

 سوئیچ ایران با ناوگان گسترده خود این امکان را به مسافران می‌دهد که خودروی موردنیاز خود را به‌راحتی در کلاس موردنظر از اقتصادی تا لوکس در داخل ایران از ایستگاه موردنظرشان دریافت کنند.

همچنین سوئیچ با در نظر گرفتن تمام نکات ایمنی ذکرشده برای ناوگان وسیع خود و با داشتن تیم فنی مجرب و متخصص جهت تعمیرات و سرویس‌های خودرو این دغدغه را از بین برده است تا شرایط اجاره خودرو به صورتی باشد که مسافرین با اطمینان و آرامش سفر کنند. کافی است با تماس با بخش رزرواسیون سوئیچ، خودرو و بازه زمانی مناسب خود را انتخاب کرده و پس از ارائه مدارک، خودروی خود را در هر کجای ایران تحویل بگیرید.

اجاره خودرو با راننده

اجاره روزانه ماشین

بعضی اوقات ممکن است حتی برای چند ساعت به هر دلیلی قصد رانندگی نداشته باشید در این صورت می‌توانید از سوئیچ اجاره روزانه خودرو با راننده داشته باشید. کرایه خودرو با راننده یک گزینه‌ مناسب برای افرادی است که تمایل به رانندگی ندارند و ترجیح می‌‌دهند بدون خستگی و دغدغه سفر کنند.

خدمات اجاره ماشین با راننده شامل ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بین‌شهری، ترانسفر داخل شهر می‌باشد.

از مزیت‌های کرایه ماشین با راننده این است که نیاز به ارائه هیچ‌گونه مدرکی ندارید و تمامی هزینه‌های اضافه شامل بیمه، خسارات و سایر هزینه‌ها به عهده شرکت سوئیچ می‌باشد و دیگر نیازی به پرداخت ودیعه یا دپوزیت ندارید.

همه رانندگان سوئیچ همراه بالباس فرم، آشنا به زبان انگلیسی، مسلط به آداب رانندگی، شهرشناسی و مسیریابی دقیق هستند. با این روش شما می توانید خودرو مورد نیاز خود را همراه با یک راننده مجرب و مسلط به امور تشریفات در اختیار داشته و تمام قرارهای کاری خود را انجام دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجاره روزانه ماشین