اجاره ماشین در آلمان

اجاره خودرو در آلمان
به این مطلب امتیاز دهید
اجاره خودرو در آلمان

آلمان با وسعت 357.021 کیلومتر مربع، یکی از بزرگ‌ترین و تاریخی ترین کشورهای اروپا است. در حالی که به خاطر جنگل‌های گسترده، قلعه‌های افسانه ای، فستیوال‌ها، فرهنگ و چشم‌اندازهای متنوع در جهان شناخته شده است. اجاره خودرو در آلمان بهترین راه بازدید از جذابیت‌های منحصر به فرد آلمان است. ایستگاههای اجاره خودرو در سراسر آلمان به طور گسترده ای توسعه یافته است به طوریکه شما می‌توانید در هر کجای آلمان که باشید از بدو ورودتان به این کشور با اجاره ماشین در آلمان از سوئیچ ، خودرو خود را از شهر‌های اصلی مثل برلین، هامبورگ در شمال و یا مونیخ در جنوب و سایر شهر‌های کوچک‌تر اجاره کنید. مقصد شما هر کجا که باشد در نزدیکی آنجا یک ایستگاه اجاره خودرو وجود دارد.

گردش با سوئیچ در شهرهای پرطرفدار آلمان

اجاره ماشین در آلمان

با سفر به آلمان، اجاره ماشین در برلین بسیار توصیه می شود زیرا امروزه به عنوان یک پایتخت مشهور و ثروتمند جهان که در فرهنگ، سیاست، بی همتاس و همچنین به ارکسترها، موزه ها و مراکز تفریحی و میزبانی بسیاری از رویدادهای ورزشی معروف می باشد، اجاره خودرو بهترین گزینه برای بازدید از همه این مناطق در اقامت چند روزه در این شهر می باشد.

همچنین با اجاره خودرو در مونیخ که رقیب فرهنگی برلین است می توانید از اماکن دیدنی بازدید و در سطح شهر نیز تردد کنید. با اجاره خودرو در فرانکفورت که مرکز فرهنگی و اقتصادی آلمان است می توانید تلفیق زیبایی های زندگی سنتی و مدرن را با تردد در سطح شهر حس کنید و از اماکن زیبای این شهر دیدن کنید.

برای اجاره ماشین در  آلمان چه نوع وسیله نقلیه‌ای مناسب است؟

اگر شما نگران ترافیک در شهر هستید، ممکن است خودروها جمع و جوری تری مانند مینی برای شما مناسب‌تر است. خودروهای کوچک‌تر با داشتن فضای کمتر به شما کمک می‌کنند که بتواند آسان‌تر در شهر عبور و مرور کنید.

خودروهای بدون صندوق برای سفرهای بین المللی عالی هستند، زیرا بسیار راحت و سبک سفر‌اند؛ اما اگر تعداد وسایل و چمدان‌های شما زیاد است این خودرو را به شما توصیه نمی‌کنیم.

SUV ها یا مینی ون‎ها برای سفرهای خانوادگی و یا گروهی مناسب‌تر هستند زیرا فضای بیشتری نسبت به سایر خودروها دارند. مینی ون‎ها به شما کمک می‌کنند تا با حجم بیشتری از وسایل، سفر راحت‌تری داشته باشید. خودروهای اسپرت برای سفرهای جاده‌ای آلمان بسیار هیجان انگیز هستند.

نحوه اجاره ماشین در آلمان

کرایه ماشین در آلمان

شما با اجاره ماشین در آلمان از سوئیچ می توانید از تمامی ایستگاه‌های مستقر در شهرهای آلمان که ارائه دهنده طیف وسیعی از خودروهای متنوع و با کیفیت از اقتصادی تا لوکس هستند رزرو داشته باشید.

لطفاً در هنگام انجام رزرو توجه داشته باشید که خودروی انتخابی شما فقط در صورت دسترس بودن ارائه می‌شود در غیر این صورت خودروی با همان رده و مدل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

جهت رانندگی در آلمان شما باید گواهینامه بین‌المللی و ترجمه گواهینامه ایرانی خود را همراه داشته باشید و در صورتی که شخصی به سن قانونی نرسیده باشد برای دریافت خودرو باید مبلغی اضافه پرداخت نماید.

در آلمان در صورت بروز تصادف باید بلافاصله با پلیس تماس بگیرید حتی اگر خودرو آسیب جدی ندیده باشد. همچنین هر گونه تصادف یا آسیب در طول دوره اجاره باید به ایستگاه مربوطه گزارش داده شود.

این نکته را مد نظر داشته باشید که خودرو با باک پر تحویل داده می‌شود و حتماً باید آن را باک پر تحویل دهید در غیر این صورت مبلغی را جریمه خواهید شد حتی اگر فقط مقدار کمی از باک خالی باشد. پس از ارائه مدارک مورد نیاز که توسط همکاران ما به شما اعلام می شود به راحتی می‌توانید بدون کارت اعتباری خودرو خود را رزرو کنید و آن را در هر کدام از ایستگاه‌های مورد نظر خود در آلمان دریافت کنید.

قوانین رانندگی در آلمان

کرایه خودرو در آلمان

پارک خودرو از 5 متری تقاطع‌ها و چهار راه‌ها، 10 متری چراغ راهنمایی رانندگی و 15 متری ایستگاه‌های حمل و نقل عمومی ممنوع است.

محدودیت کیلومتر در شهر: 40 تا 50 کیلومتر

 محدودیت سرعت خارج از شهر: 100 الی 130کیلومتر باتوجه به تابلوهای سرعت بزرگراها

 محدودیت سرعت بزرگراه‌ها: نامحدود میباشد ولی در بعضی از بزرگراه ها با توجه به تابلوها، سرعت کاهش می یابد.

نوشیدنی‌های الکلی هنگام رانندگی: غیرمجاز است

حداقل سن قانونی رانندگی: گواهینامه پایه یک و پایه دو به ترتیب 21 و 18 سال برای اجاره خودرو 21 سال

بیمه: بیمه برای وسایل نقلیه نیز الزامی است.

مسیر حرکت خودروها: خودروها در آلمان در سمت راست خیابان حرکت می کنند

از این رو با اطلاع و رعایت قوانین می توانید اجاره خودرو در آلمان را در نهایت آرامش و آسایش به همراه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجاره خودرو در آلمان