هزینه اجاره ون داخل شهری و برون شهری در ایران

هزینه اجاره ون
به این مطلب امتیاز دهید
اجاره ون

اجاره ون که در سالهای اخیر بین افراد بسیاری مورد استقبال قرار گرفته است، یک انتخاب مناسب برای سفر ها و برنامه های گروهی می باشد .

امروزه با وجود حضور صنعت اجاره خودرو ، اجاره ماشین بدون راننده ، اجاره خودرو با راننده و یا ترانسفر دیگر نیازی به خرید خودرو نیست. مردم اغلب این‌گونه تصور می‌کنند که برای استفاده از ون حتماً باید آن را خریداری یا با راننده اجاره یا به صورت ترانسفر در اختیار داشته باشند اما این طور  نیست بلکه می توانند آن را به طور شخصی در اجاره خود داشته باشند و به هرجا دوست دارند سفر کنند.

اجاره ون

اجاره ون

کرایه ون بهترین انتخاب است برای کسانی که به صورت دسته جمعی و گروهی سفر می‌کنند و همیشه با کمبود جا در خودرو شخصیشان مواجه هستند و یا ترجیح می دهند در یک خودرو در کنار هم باشند، اما از همه مهم تر این است که بسیاری از افراد با استفاده از ون به جای دو یا سه خودروی شخصی، صرفه اقتصادی آن و تقسیم کردن هزینه ها مانند هزینه بنزین بین یکدیگر را نیز در نظر می گیرند.

با ترانسفر ون دیگر نیاز نیست شما با ماشین خود به فرودگاه بروید و مجبور به پرداخت هزینه پارکینگ فرودگاه باشید. بلکه می‌توانید با یک مبلغ کمتر هزینه‌های خود را مدیریت کرده و دیگر از پرواز خود جا نمانید.

همچنین با کرایه ون در سفرهای گروهی هزینه اجاره برای شما نصف خواهد شد.

اجاره ون از سوئیچ ایران

هزینه اجاره ون

از این رو سوییچ ایران با در اختیار داشتن به‌روزترین ون‌های موجود در ایستگاه ‌های تهران و سراسر ایران برای اجاره ون با راننده و بدون راننده و یا به صورت ترانسفر آماده سرویس دهی به شما عزیزان می‌باشد. سوئیچ علاوه بر اجاره ون بدون راننده، قادر است خدمات اجاره ون با راننده و اجاره ون بدون راننده و همچنین به صورت ترانسفر به همراه رانندگان مجرب و لیدرهای فعال و مسلط به زبان انگلیسی را در اختیار مشتریان قرار دهد.

ویژگی‌های اجاره ون از سوییچ

هزینه اجاره خودرو

اجاره ون ویژگیهای خاص خود را دارد. در حال حاضر شرکت دارای چندین دستگاه خودروی ون که شامل: اجاره خودرو ون هیوندای H1اجاره خودرو ون وانا می‌باشد که از نظر تجهیزات و تعداد سرنشین با هم متفاوت می‌باشد.

_تمامی ون‌های شرکت مجهز به تجهیزات رفاهی و برای سفرهای طولانی بهترین گزینه می‌باشند.

_ون‌های اجاره‌ای شرکت قبل از تحویل به مشتریان از خدمات سرویس کارواش بهره می‌برند.

_ در صورت نیاز به تجهیزاتی از قبیل مودم WIFI، صندلی کودک، باربند، رهیاب و… می‌توانید درخواست خود را به همکاران اعلام نمایید تا قبل از سفر خودرو ون شما را به این موارد تجهیز کنند.

_ذکر این نکته ضروری می‌باشد که تمامی خودروهای ون ارائه شده در این مجموعه در بالاترین سطح کیفیت فنی و همچنین دارای بیمه می‌باشند.

چه عواملی در تعیین قیمت اجاره ون با راننده موثر است؟

نوع سفر

نوع سفربا توجه به سفرهای درون شهری و برون شهری با قیمتهای متفاوت سنجیده می‌شوند.

 با توجه به مسیر تردد شما، سفرهای درون شهری و یا برون شهری، هزینه اجاره ون با راننده برای شما تعیین می‌گردد.

 در سفرهای درون شهری، نرخ خدمات بر اساس مسیر تردد و ساعات در اختیار بودن خودرو تعیین می‌گردد و همچنین پرداخت هزینه‌هایی از قبیل طرح ترافیک و یا طرح آلودگی هوا بر عهده مشتری می‌باشد. در سفرهای برون شهری نیز بسته به تعداد روزهای درخواستی و مسیر تردد شما، نرخ تعیین می‌گردد و هزینه‌هایی از قبیل اسکان و خوراک راننده در صورت درخواست مشتری بر روی هزینه‌ها محاسبه می‌گردد و در غیر این صورت بر عهده مشتریان عزیز می‌باشد.

مدل خودرو

نوع درخواست شما و تعداد نفراتی که قصد سفر با خودرو ون را دارند در انتخاب مدل آن نقش به سزایی دارد. همچنین درخواست برخی از آپشن های خاص اعم از پخش ویدئو، باربند، صندلی‌های تختخواب‌شو و… در تعیین و تغییر قیمت اجاره ون مؤثر است.

مدت زمان و مسافت

طبعاً زمانی که سفر و استفاده شما چند روزه باشد، مسافت و زمان بیشتری طی خواهد شد ولی با این وجود هزینه خاصی که به هرروز و یا هر مسافت تعلق می‌گیرد نیز کاهش پیدا می‌کند و در ابعادی وسیع‌تر می‌توان گفت حتی برای شما به‌صرفه‌تر است. ولی نکته‌ای که نباید فراموش کنید این است که اگر راننده همراه با شماست و شب مجبور به اسکان باشد هزینه‌های مربوط به اسکان او و همچنین خورد و خوراک با شما خواهد بود که پیشنهاد سوئیچ برای زمانی که مسافت ها طولانی و یا تعداد روزها بیشتر باشد ، اجاره خودرو بدون راننده است زیرا با حضور دو یا سه راننده در بین همسفران می توانند نوبتی رانندگی کنند تا فقط یک نفر رانندگی نکند و خسته نشود که در این صورت می توان از مناظر و جاده های زیبا در کنار همسفران خود لذت برد.

4 پاسخ

  1. سلام
    ممنون از خدمات و پشتیبانی خوبتون ، ما برای حدود 2 ماه آینده میخواهیم به قشم سفر کنیم ولی یه موضوع هست که امکانش هست ون را در قشم عودت کنیم ؟؟

    1. سلام . باتوجه به اینکه تحویل و استرداد در یک ایستگاه نمی باشد، شامل هزینه می شود . برای اطلاع هزینه مسیر یک طرفه به صفحه لیست قیمت خودرو ها مراجعه نمایید.

  2. سلام روزتون بخیر
    دوستانم از شما خودرو رزرو کردن و از خدماتتوت خیلی راضی بودند ، چقدر خوب که در خیلی از شهرها ایستگاه دارین ، میخواستم بدونم ما اگر از اصفهان خودرو ون بگیریم در بندرعباس می تونیم اون رو با خودرو سواری تعویض کنیم و هزینه ای هم علاوه بر تعویض خودرو شارژمیشیم؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هزینه اجاره ون