اجاره موتوربرقی در جزیره کیش

اجاره موتور در کیش
به این مطلب امتیاز دهید
اجاره موتور در کیش

اجاره موتور برقی از سوییچ ایران در راستای تکمیل خدمات اجاره خودرو در کیش شکل گرفت . 

سوییچ ایران همواره در تلاش ،برای ارتقای سطح کیفیت و تنوع خدمات برای آسایش مشتریان می‌باشد و تا به امروز با مالکیت خودروهایی در کلاس‌های متفاوت و با ناوگان گسترده خدمت رسانی کرده است و امروز با محصول متفاوتی در جزیره زیبای کیش در کنار مشتریان گرامی می‌باشد. ضمنا می توانید برای مشاهده قیمت اجاره خودرو در کیش کلیک نمایید.

اجاره موتوربرقی

اجاره موتور در کیش

موتوربرقی در کیش از خدمات جدید سوییچ هست ،که یکی از پرطرفدارترین درخواست‌ها در جزیره است.

جهت اجاره موتور برقی در کیش به 2 صورت میتوانید عمل کنید :

1:  اجاره ساعتی با قیمت 200 هزار تومان 

2: اجاره روزانه با قیمت 500 هزار تومان

لازم به ذکر است کرایه موتور برقی در کیش کاملا به صرفه بوده به نحوی که فقط با پرداخت مبلغ 500 هزار تومان که معادل 2 تا 3 ساعت اجاره این وسیله در دیگر اماکن جزیره کیش مانند اسکله می باشد میتوانید این موتور شارژی را 1 روز کامل در اختیار داشته باشید . 

اجاره موتور برقی در کیش وسیله‌ی بسیار جالبی است که علاوه بر ارزان بودن قابل‌استفاده برای خانم‌ها نیز است و نیازی به ارائه گواهینامه موتورسیکلت ندارند. سوئیچ با امکان اجاره موتوربرقی در جزیره کیش سعی در رضایتمندی بیشتر مشتریان خود دارد، همچنین در ایستگاه، قبل از اجاره دادن موتور برقی به افرادی که تابه‌حال از آن استفاده نکرده‌اند، نحوه استفاده از آن آموزش داده می‌شود تا بتوانند بدون خسارت جانی و مالی از موتورهای برقی استفاده کنند.

 اجاره موتور برقی در کیش

اجاره موتور در کیش

این موتورها با باطری شارژ می‌شوند، بسیار ایمن و راحت هستند و می‌تواند مسافتی در حدود بین50 تا 80کیلومتر را با هر بار شارژ طی کند . سرعت این موتور برقی می تواند تا  50 کیلومتر بر ساعت برسد و در صورت داشتن شارژ کامل می‌توانید از یک ساعت گشت‌وگذار در جزیره با موتوربرقی لذت ببرید.

خلیج شرقی کیش نیز مسیری بسیار مناسب برای موتورسواری است که حدود 5.5 کیلومتر می‌باشد.

موتوربرقی شارژی مناسب برای 3 تا 5 بار رفت‌وآمد در این مسیر را دارد و می‌توانید از زیبایی منظره و صدای امواجی که با ساحل برخورد می‌کنند، لذت ببرید و تجربه سفری خاطره‌انگیز را داشته باشید.

گشت‌وگذار با کرایه موتور برقی در کیش

گشت‌وگذار با موتور برقی در جزیره و تماشای زیبایی دریا و امواج نیلگون خلیج‌فارس تجربه بسیار دلنشین و هیجان به همراه دارد.

همچنین با استفاده از موتوربرقی با غروب خورشید همراه شوید و خط غربی ساحل کیش را بپیمایید، از زیبایی فوق‌العاده منظره و آرامش آن دور از صدا و هیاهو فقط به صدای امواج آب و مرغان دریایی گوش دهید.

خدمت جدید سوئیچ با توجه به‌راحتی و لذت‌بخش بودن آن یکی از بهترین خدمات خواهد شد .اما مهم این است که سوییچ همواره سعی دارد تا دیگر خدمات جدید خود را نیز به مشتریان اطلاع‌رسانی کند تا همه مشتریان بتوانند به نسبت نیاز، علاقه، بودجه و یا سن خود از آن خدمات استفاده کنند و سفرهای به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنند.

 پس منتظر خبرهای جدید سوئیچ ایران باشید تا از این‌ پس سفرهایتان بیشتر از قبل شاد و مفرح گردد

قیمت ساعتی

200/000 تومان

قیمت روزانه

500/000 تومان

اطلاعات تماس ایستگاه های کیش

ایستگاه فرودگاه کیش : تلفن: 02191015400 ، داخلی 63

70 پاسخ

  1. موتور برقی توی کیش در فصل های پاییز و زمستان و بهار بسیار دلچسب و لذت بخش می باشد و ممنون که چنین سرویسی را سوئیچ در کیش ارائه می دهد

  2. چقدر خوب از این به بعد به غیر از ماشین موتور هم ازتون میگیریم .
    ماه پیش تو اسکله 1 موتور شارژی گرفتم برای نیم ساعت 100 تومن
    اگر این قیمت باشه خیلی خوبه

  3. واقعا از نظر قيمت رقيب نداريد .
    نكته مهم اين بود كه من اولين نفري بودم كه سوار موتوري شدم كه بهم تحويل دادن .
    نو نو بود

  4. مرسی از خدمات خوبی که در اختیار ما میذارید.واقعا به همچین چیزی نیاز داشتیم

    1. با سلام
      سوئیچ نماینده یوروپکار در ایران خدمات اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده خود را در بیش از 11 شهر و 15 ایستگاه و تمامی فرودگاه‌های بین‌المللی ایران ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است در راستای خدمت رسانی بهتر، سوییچ به زودی در سراسر ایران ایستگاه های خود را بر قرار خواهد کرد.

  5. ارائه خودروها در داخل و خارج از کشور بدون محدودیت کیلومتر نیز امکان پذیر؟

    1. با سلام
      بله ارائه کلیه خودروها در داخل و خارج از کشور بدون محدودیت کیلومتر نیز امکان پذیر می باشد.

    1. با سلام
      شما میتوانید از طریق تماس تلفنی ، ایمیل و سایت، خودرو مورد نظر خود را در یکی از 11 شهر و 15 ایستگاه سوئیچ در سراسر کشور انتخاب و پس از ارائه تصویر مدارک مورد نیاز برای اجاره ، رزرو خود را قطعی نمایید و در تاریخ و زمان انتخابی خود ، ماشین را از ایستگاه مورد نظر دریافت کنید.

    1. با سلام
      حداقل مدت زمان اجاره خودرو بدون راننده ، 24 ساعت می باشد و حداکثر زمان اجاره خودرو بدون راننده یکسال است، همچنین اجاره خودرو با راننده در داخل شهر، حداقل 10 و حداکثر 15 ساعت می باشد و برای خارج از شهر حداکثر 12 ساعت است، همچنین مدت زمان اجاره ماشین عروس توافقی و برای ون بسته به برنامه تور و مسیر بین شهری متفاوت می باشد.

    1. برای اجاره ماشین شرایط خاصی موردنیاز نيست و با ارائه مدارک شناسایی و احراز مدارك شغلی معتبر می‌توانید خودرو موردنیازتان را به‌آسانی در سراسر ايران از ایستگاههای سوئیچ دریافت کنید.

    1. بر اساس نوع سرویسی که انتخاب کرده‌اید می‌تواند قیمت اجاره ماشین متفاوت باشد و این قیمت بر اساس ساعت و مسافت طی شده محاسبه شود.

    1. قیمت اجاره ماشين بر اساس تعداد روزهای اجاره، مدل خودرو و نوع قرارداد متفاوت است.

    1. با سلام
      دریافت بیمه هنگام اجاره خودرو اجباری نیست اما اگر خودرو شما دچار خسارت شود بیمه مبلغی از خسارت وارده را پرداخت خواهند نمود و مبلغ جزئی از پرداخت خسارت وارده برعهده اجاره گیرنده خواهد بود.
      برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی هرآنچه که باید راجع به قوانین بیمه در اجاره خودرو بدانید! مراجعه کنید.

    1. با سلام
      بله در اجاره خودرو های با راننده کل هزینه های اقامت و غیره با شماست…

    1. با سلام
      بله تمامی خودروهای سوئیچ تحت پوشش بیمه کامل بدنه و شخص ثالث قرار دارند.

    1. با سلام
      بله کلیه خودروها دارای بیمه شخص ثالث و بدنه می‌باشد.

  6. هر سری میام کیش حتما موتور برقیای سوئیچو کرایه میکنم واقعا خیلی خوبن
    ممنون ازتون.

  7. اگه ماشینی که اجاره کردیم به کارواش احنیاج داشته باشه هزینه با خودمونه؟؟؟؟؟

    1. با سلام
      در زمان اجاره خودرو بدون راننده خودروها کارواش شده تحویل مشتریان عزیز می گردد. در زمان استرداد خودرو در صورتی که خودرو به کارواش نیاز داشته هزینه آن بر عهده مشتری می باشد.

    1. با سلام
      بله تمام خودروهای شرکت دارای بیمه بدنه و شخص ثالث پایه میباشند که برای بیمه شخص ثالث ، پرداخت خسارت تا 10 میلیون تومان و برای بیمه بدنه پرداخت خسارت تا 3 میلیون تومان به عهده ی مشتری می باشند که در صورت تمایل میتوانید بیمه های کامل تر مانند مدیوم و پریمیوم را نیز خریداری و ریسک خود را به حداقل برسانید.

  8. غیر ممکنه برم کیش و موتور برقی شمارو اجاره نکنم
    از نظر قیمت خیلی مناسبید.
    ممنون از خدمات خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجاره موتور در کیش