کاهش هزینه سفر با اجاره خودرو در ترکیه

کاهش هزینه سفر با اجاره خودرو در ترکیه2
به این مطلب امتیاز دهید

سفر به کشور‌های خارجه چه به‌صورت تفریحی و چه کاری و تجاری، مشمول هزینه‌های قابل توجهی است و داشتن یک برنامه مدیریت شده و اصولی در کاهش این هزینه‌ها دخیل خواهد بود. یکی از مهم‌ترین بخش هزینه‌های یک سفر خارجه، هزینه رفت و آمد در کشور مقصد است. به جهت تفریح و گشت و گذار در آن کشور و یا رفت و آمد برای مسائل کاری، این روند هزینه‌ای را در بر خواهد داشت.  هزینه رفت و آمد در هر کشوری متناسب با ویژگی‌هایی که دارد متفاوت است. در کشور‌های توریستی مانند ترکیه این هزینه به نسبت زیاد‌تر از کشور‌های غیر توریستی است.
کاهش هزینه سفر با اجاره خودرو در ترکیه

سالانه تعداد زیادی از هم‌وطنان ما برای تفریح و گشت و گذار به کشور ترکیه سفر می‌کنند. یکی از روش‌های پیشنهادی برای کاهش هزینه سفر، اجاره خودرو در ترکیه است. اجاره کردن یک خودرو در ترکیه می‌تواند در کم شدن هزینه‌های کلی سفر شما دخیل باشد. اجاره خودرو در ترکیه به‌صورت قانونی و با انجام مراحل خاصی صورت می‌گیرد.

 شرایط اجاره ماشین در ترکیه

اجاره ماشین در ترکیه دارای شرایط خاصی است و شما با داشتن این شرایط می‌توانید ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید. از آنجایی که بیشتر گردشگران از طریق بنادر هوایی وارد این کشور می‌شوند، دفاتر کرایه اتومبیل واقع در فرودگاه‌ها یکی از روش‌های اجاره خودرو در ترکیه است.  اما حتی زمانی که در خانه هستید، می‌توانید از طریق اینترنت و سایت‌های اجازه ماشین در ترکیه این کار را انجام دهید. سایت‌ رنت خودرو در ترکیه به‌ عنوان یک رابط برای کرایه خودرو به حساب می‌آید و کار اجاره خودرو را آسان‌ تر می‌کنند.

کاهش هزینه سفر با اجاره خودرو در ترکیه

مدارک لازم جهت اجازه خودرو در ترکیه

برای رنت خودرو در ترکیه باید پاسپورت، بلیط، کارت اعتباری ویزا یا مسترکارت به همراه گواهینامه رانندگی را به شرکت اجاره‌ای ارائه دهید. بلیط شما نیز برای دانستن شماره پرواز مورد نیاز است،  بنابراین شرکت می‌تواند با مدیریت کافی و زمان‌بندی دقیق کار تحویل خودرو  را برنامه‌ریزی کند. حداقل سن راننده جهت اجاره خودرو در ترکیه 22 سال است و حداقل سابقه رانندگی 2 سال است. اگر شما این شرایط را نداشته باشید، ممکن است عامل اجاره از ارائه وسیله نقلیه امتناع کند.  شما می‌توانید در سایت مورد نظر جهت اجاره خودرو در ترکیه، منطقه‌ای را که قصد دارید ماشین را تحویل بگیرید انتخاب کنید و محل تحویل آن را مشخص کنید. به یاد داشته باشید که رزرو با کارت بانکی مستلزم حذف 10 درصد پیش پرداخت مبلغ اجاره خودرو است.

قیمت اجاره خودرو در ترکیه چقدر است؟

این که بتوان یک عدد دقیق و یا یک تعرفه مشخص برای قیمت اجرای انواع خودرو نام برد، امری غیرممکن است. فاکتورهای زیادی در تعیین قیمت کرایه دخیل هستند و همین امر موجب شده است که در شرکت‌های مختلف این نرخ متفاوت باشد. شما باید بر اساس خودرویی که قصد کرایه کردن آن را دارید، قیمت را در شرکت ‌های مختلف بررسی کنید و آن شرکتی که مناسب‌ترین قیمت را به شما ارائه می‌دهد انتخاب کنید. یادتان باشد در این زمینه دیگر خدمات شرکت مورد انتخاب خود را نیز بررسی کنید.

یکی از نکته‌های مربوط به اجاره خودرو در استانبول این است که، اگر ماشین را از طریق یک شرکت و سایت بزرگ اجاره کنید، لازم نیست نگران بازگرداندن آن دقیقاً در شهری باشید که آن را تحویل گرفته‌اید. می‌توانید پس از توافق با کارمندان شرکت، آن را در هر جایی برگردانید. روی کارت  مربوطه جهت اجازه خودرو علاوه‌بر هزینه اجاره، مبلغی تا 1000 دلار بلافاصله مسدود می‌شود که پس از دریافت خودرو عودت داده می‌شود.

تقاضا برای اجاره خودرو در فصل توریستی بیشتر است. در نتیجه هزینه اجاره نیز در این مدت بالا خواهد بود. تفاوت قیمت اجاره در نقاط مختلف کشور نیز قابل توجه است. اگر  منطقه مورد نظر شما یک منطقه توریستی است و همیشه افراد خارجی زیادی در این منطقه حضور دارند، هزینه کرایه ماشین بین 20 تا 30 درصد بیشتر می‌شود. طبق معمول، اجاره خودرو برای چند روز گران‌تر از اجاره طولانی مدت (یک ماه یا بیشتر) خواهد بود. هنگام اجاره ماشین در هتل، هزینه آن در مقایسه با قیمت معمولی یک ماشین اجاره شده در یک شرکت تخصصی حدود 30٪ افزایش می‌یابد.

کاهش هزینه سفر با اجاره خودرو در ترکیه

شرکت کرایه خودرو سویچ ایران

شرکت کرایه خودرو سویچ ایران، خدمات بسیاری را با نازل‌ترین قیمت‌ها برای شما ارائه می‌دهد. حتی اگر در زمینه‌ای قیمت‌ها بالاتر باشد قطعاً خدمات و تسهیلاتی برای شما فراهم شده است که توسط دیگر شرکت‌ها ارائه داده نخواهد شد. پس حتماً مقایسه کنید.

شرکت اجاره خودرو سوئیچ یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های اجاره خودرو بدون راننده و با راننده در ایران و خارج از ایران است که بهترین و ارزان‌ترین خدمات اجاره خودرو را برای شما فراهم می‌سازد. دامنه فعالیت و خدمات‌دهی این مجموعه بسیار بالا بوده و در اکثر شهرهای ایران نظیر تهران، کرج، قم، مشهد، نیشابور، بجنورد، یزد، کرمان، رشت، شیراز، ساری، اهواز، آبادان، تبریز، اصفهان، بندرعباس، قشم و کیش خدمات ارائه می‌دهد. همچنین این شرکت طی سال‌های اخیر فعالیت خود را به خارج از مرزهای ایران وسعت داده و در برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی شعبه ایجاد نموده و خدمات اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده در این مناطق را نیز به مجموعه کاری خود اضافه کرده است. از جمله کشورهای تحت پوشش خدمات اجاره خودرو سوئیچ می‌توان به کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، آلمان، هلند، اتریش، دبی و ترکیه اشاره کرد.

اجاره خودرو بدون راننده یکی از پر طرفداترین و پرمتقاضی‌ترین خدماتی است که شرکت اجاره خودرو سوئیچ برای مشتریان خود در داخل و خارج از کشور ارائه می‌دهد و برای گردشگران این امکان را فراهم می‌سازد که از سفر خود آنطور که می‌خواهند لذت برده و به راحتی از مقاصد مورد نظرشان بازدید نمایند. در ادامه به برخی از مزایا و دلایل مقرون به صرفه بودن اجاره ماشین با راننده و اجاره ماشین بدون راننده خواهیم پرداخت و از لحاظ حقوقی صنعت اجاره خودرو بدون راننده را مورد بررسی قرار خواهیم داد. همچنین مرور کوتاهی نیز بر مشکلات پیشروی این صنعت خواهیم داشت. اگر قصد اجاره خودرو بدون راننده و یا قصد کسب درآمد از طریق اجاره اتومبیلتان را دارید این مقاله را از دست ندهید.

این شرکت همچنین خدماتی همچون نکات و منابع متعدد سفر، راهنمای سفر مفید، برنامه‌های سفر جاده‌ای و موارد دیگر را نیز برای کمک به شما در برنامه‌ریزی سفرتان ارائه می‌دهد تا بهترین و خاطره انگیزترین لحظات را با رنت ماشین سوئیچ تجربه کنید. این شرکت مجهز به کارشناسانی است که با بیش از ده سال تجربه در کرایه اتومبیل در سراسر جهان، آماده مشاوره به شما در رانندگی وسایل نقلیه دشوار هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا برنامه‌های سفر پیچیده ای را ترتیب دهید و از دشواری سفر با خودروی اجاره‌ای در امان باشید. تنوع اجاره خودرو در این شرکت بسیار بالا بوده و تقریبا هر نوع خودروی دلخواهتان را می‌توانید از این مجموعه اجاره کنید.

قیمت اجاره خودرو در شرکت سوئیچ به عواملی همچون نوع و مدل ماشین، نوع و زمان قرارداد، با راننده یا بی‌راننده بودن آن، هزینه‌های جانبی و… بستگی دارد اما در کل نرخ اجاره خودرو در این شرکت نسبت به قیمت اجاره ماشین در شرکت‌های دیگر بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمامی خدمات این شرکت می‌توانید به سایت اجاره خودرو سوئیچ ایران مراجعه کنید و در صورت لزوم از راهنمایی مشاوران و کارشناسان این مرکز نیز بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاهش هزینه سفر با اجاره خودرو در ترکیه2