اجاره خودرو با راننده

اجاره ماشین با راننده
به این مطلب امتیاز دهید
اجاره خودرو با راننده

 

کرایه ماشین راه حلی مناسب

 امروزه افراد زیادی هستند که تمایل به اجاره خودرو‌ دارند و با توجه به نیازشان ممکن است این اجاره خودرو با راننده و یا بدون راننده باشد.

به دلایل متعددی  افراد تمایل به اجاره خودرو‌ دارند ، به عنوان مثال یا خودرو آسیب دیده و در تعمیرگاه می‌باشد و یا مسافرانی هستند که از کشورهای مختلف به ایران آمده‌اند و یا افرادی که برای یک مراسم تشریفاتی مانند مراسم عروسی خودرو کرایه می‌کنند.

همچنین کسانی که برای مقاصد خاص و به طور موقت به اتومبیل نیاز دارند و همچنین افرادی که توانایی خرید اتومبیل در یک برهه زمانی را نداشته و یا به دلیل خسارات احتمالی در تصادفات و افت شدید خودرو بعد از تصادف و همچنین افت قیمت خودرو بعد از خرید، ترجیح می‌دهند از شرکت‌های اجاره خودرو، ماشین کرایه کنند.

با اجاره ماشین از سوییچ دیگر نیازی به خرید خودروی شخصی ندارید.

کافی است با تماس با بخش رزرواسیون سوئیچ، اجاره ماشین با راننده و اجاره ماشین بدون راننده را انتخاب و خودرو و بازه زمانی مناسب خود را انتخاب کرده و پس از ارائه مدارک، خودروی خود را در هر کجای ایران تحویل بگیرید.

 

اجاره خودرو با راننده

 

شرکت اجاره خودرو

اجاره‌ خودرو به معنی ‌واگذار کردن خودرو به شخصی غیر از مالک آن برای انجام امور شخصی و کاری است.

شرکت اجاره خودرو شرکتی است که اجاره ماشین را برای مدت کوتاه و یا بلند بر عهده میگیرد و با داشتن

تعدادی خودرو با مقاصد مشخص از قبیل کرایه خودرو با راننده، کرایه خودرو بدون راننده، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر هتل، امور اجلاسی،

تشریفات و مراسم خاص از قبیل عروسی و … فعالیت میکند.

در دهه‌های اخیر افراد برای تردد در داخل و برون شهرها از خودرو بیشتر از سایر وسایل نقلیه استفاده کرده‌اند و اخیراً نیز

استفاده از خدمات اجاره خودرو به بخش مهمی از سفرها تبدیل شده است.

افراد دلایل مختلفی برای اجاره خودرو دارند ممکن است اجاره خودرو برای یک قرار ملاقات کاری، مسافرت درون شهری و یا برون

شهری، تورهای مسافرتی و ترانسفرباشد.

از این رو شرکت های اجاره ماشین خودروهای اجاره‌ای خود را با تنوع و گستردگی مختلفی انتخاب کرده و خدمات خود را به صورت اجاره خودرو با راننده، بدون راننده و ترانسفر ارائه می دهند تا بتواند نیاز مشتری را برطرف کنند.

مزایا اجاره خودرو با راننده

اجاره ماشین با راننده یک گزینه‌ مناسب برای افرادی است که تمایل به رانندگی ندارند و ترجیح می‌‌دهند بدون خستگی و دغدغه سفر کنند.

از مزایای اجاره خودرو با راننده این است که نیاز به ارائه هیچ‌گونه مدرکی ندارید و تمامی هزینه‌های اضافه شامل بیمه، خسارات و سایر هزینه‌ها به عهده شرکت سوئیچ می‌باشد.

اجاره خودرو با راننده جزو خدمات تشریفاتی این مجموعه می باشد که به راحتی و بدون نیاز به مدارک به متقاضیان عزیز کرایه داده می شود. با این روش شما می توانید خودرو مورد نیاز خود را همراه با یک راننده مجرب و مسلط به امور تشریفات دراختیار داشته و تمام قرارداده های کاری خود را انجام دهید. در اجاره ماشین با راننده شما دیگر نیازی به پرداخت ودیعه یا دپوزیت ندارید.

در صورتی که به هر دلیلی قصد رانندگی نداشته باشید می‌توانید از سوئیچ اجاره خودرو با راننده داشته باشید.

این مجموعه دارای رانندگان مسلط به زبان انگلیسی می باشد و در صورت نیاز می تواند از تور لیدر و مترجم های این مجموعه برای سفر های بلند مدت خود نیز استفاده نمایید.

اجاره خودرو با راننده برای خارج از شهر

اجاره خودرو با راننده خارج از شهر

اجاره ماشین با راننده در طول سفر گزینه ای ایده آل برای راحتی سفر شما است. شما می توانید برای خسته نشدن از راه و سفرتان، ماشین مورد نیاز خود را به صورت با راننده اجاره کرده و هزینه های خود را کاهش دهید.

 کرایه خودرو با راننده برای مسافرت نیازی به هیچ نوع مدرکی نداشته و تمام هزینه ها و خسارت پیش آمده ماشین تا پایان سفر به عهده راننده شرکت می باشد.

 قیمت ها برای خارج از شهر تهران که به صورت دراز مدت و دربستی است توافقی می باشد. طبیعتا این هزینه ها برای کلاس خودرو های گوناگون متفاوت است. می توانید پس از اعلام برنامه سفر خود به دفتر مرکزی سوییچ قیمت تمام شده و پیش فاکتور آن را دریافت نمایید.

مجموعه بزرگ سوییچ یکی از معتبرترین شرکت‌های اجاره خودرو در ایران است که در بیشتر شهرهای ایران دارای نمایندگی‌های فعال درزمینه اجاره ماشین با راننده و اجاره ماشین بدون راننده می باشد. تنها با یک تماس می‌توانید از تمام شرایط اجاره ماشین با راننده، نحوه رزرو اجاره ماشین با راننده را دریافت کنید.

خدمات کرایه ماشین با راننده به افرادی پیشنهاد می‌شود که تمایل دارند خودرو را بیش از 24 ساعت در اختیار داشته باشند. به دلایل مختلف ازجمله عدم آشنایی کافی با شهر یا بهره‌مندی از خدمات تشریفاتی ترجیح می‌دهند راننده آموزش‌دیده نیز آن‌ها را در طول مدت اجاره همراهی نمایند.

ویژگی‌های رانندگان سوئیچ ایران:

ویژگی‌های رانندگان سوئیچ ایران

دارای لباس فرم سوییچ

مسلط به شهرشناسی

مسلط به آداب رانندگی اصولی

آشنا به زبان انگلیسی آشنا به تشریفات و آداب اجتماعی

3 پاسخ

  1. اگر ماشین با راننده برای 2 روز خارج از تهران در اختیار باشد ، هزینه یک شب اقامت راننده با چه کسی است؟؟

    1. با سلام ،
      وقت بخیر
      در اجاره خودرو های با راننده کل هزینه های اقامت و غیره با شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجاره ماشین با راننده