راهکارهای سوییچ در زمان شیوع ویروس کرونا

راهکارهای سوئیچ
به این مطلب امتیاز دهید
راهکارهای سوییچ در زمان کرونا

اجاره خودرو چه نقشی در کم کردن میزان ابتلا به Covid-19 دارد ؟

هم‌زمان با گسترش شیوع ویروس کرونا قوانین مربوط به کرونا نیز وضع شدند.

این قوانین باهدف حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا در کشورها به وجود آمدند.

قوانین منع رفت‌وآمد در بسیاری از مسیرهای شهری مسئله حمل‌ونقل را به یک چالش جدی تبدیل کرده است.

از میان مشکلات به وجود آمده بیشترین دغدغه در رابطه با رفت‌وآمدهای درون شهری و برون شهری است.

اما زمانی که در رابطه با سفرهای ضروری صحبت می‌کنیم مسئله کمی متفاوت می‌شود.

گاهی برای امور اداری و یا کاری خود نیازمند انجام سفر هستیم. باوجود بیماری کرونا سفر کردن ریسک شیوع این بیماری را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که چرخه این بیماری هرگز شکسته نشود.

رفت و آمد با وسایل حمل و نقل عمومی

راهکارهای سوییچ در زمان شیوع ویروس کرونا

رفت‌وآمد و سفر با وسایل حمل‌ونقل عمومی به دلیل تردد بالای افراد و ازدحام جمعیت یکی از کانون‌های شیوع این بیماری است.

باوجود آن‌که مدیران شهری افراد را به رعایت فاصله اجتماعی و ضدعفونی کردن وسایل حمل‌ونقل عمومی تشویق می‌کنند اما همچنان شاهد هجوم جمعیت در ساعات پرتردد روز هستیم.

وجود فاصله اندک بین افراد به خصوص در ساعت شلوغی و ترافیک این مشکل را دو چندان خواهد کرد. استفاده از اتوبوس، مترو، هواپیما، تاکسی و سایر وسایل حمل‌ونقل عمومی اگر چه در حالت عادی به کاهش ترافیک و حفظ انرژی‌های تجدیدناپذیر کمک می‌کند، اما به هیچ عنوان در شرایط موجود توصیه نمی‌شود و میزان شیوع این ویروس را افزایش می‌دهد.

تحت این شرایط بهترین راه حل برای عبور و مرور درون و برون شهری می‌تواند خودروی شخصی باشد.

بنابراین سفر با خودروی شخصی می‌تواند راه‌ حل بسیار مناسبی برای شما باشد.

خودرو شخصی محیطی امن و اختصاصی را برای شما ایجاد می‌کند و امکان ضدعفونی آن توسط خود شما وجود دارد.

اما همه افراد به دلایل مختلفی تمایل به خرید خودرو ندارند. مشکلات تعمیر و نگهداری خودرو، هزینه بالای خرید، تمایل به داشتن خودروی لوکس‌تر همگی باعث می‌شود که اجاره ماشین را به خرید آن ترجیح دهیم.

اجاره خودرو چگونه توانسته است در کنترل شیوع بیماری کرونا مؤثر باشد؟

اجاره خودرو چگونه توانسته است در کنترل شیوع بیماری کرونا مؤثر باشد؟

یکی از مباحث جنجال برانگیز در این روزهای کرونایی میزان تأثیر اجاره خودرو بر کنترل شیوع کرونا است.

این روزها مسئله اجاره خودرو به‌عنوان یک ‌راه امن برای سفرهای درون ‌شهری و برون‌ شهری بسیار مطرح‌شده است. هزینه بالای خرید خودرو، مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری آن و سایر مشکلات ممکن است منجر به امتناع شما از خرید خودرو شود. از این‌رو اجاره خودرو از شرکتی مطمئن و باسابقه بهترین راه حل برای گذراندن از این دوران اپیدمی می‌باشد.

اجاره خودرو از سوییچ ایران

اما با اجاره خودرو از سوییچ ایران دیگر نیازی به خرید خودروی شخصی ندارید.

سوئیچ ایران توانسته است با ارائه خدمات اجاره خودرو خود نقش بزرگی در حفظ سلامت افراد در سفرهای درون‌شهری و برون‌شهری داشته باشد.

سوییچ با ارائه خودروهای اقتصادی تا لوکس به افراد کمک می‌کند تا با داشتن خودرو شخصی، محیط امنی را برای سفرهای خود داشته باشند.

سوئیچ بلافاصله پس از انتشار خبر ویروس کرونا ابتدا با تشویق افراد به در خانه ماندن و پس‌ازآن ضدعفونی کردن کلیه خودروهای خود قبل از تحویل تلاش کرده تا بتواند در حفظ سلامتی مسافران نقش مؤثری داشته باشد.

کلیه خودروهای سوئیچ قبل از تحویل در حضور مشتریان کاملاً ضدعفونی می‌شوند.

تمامی قسمت‌های خودرو ازجمله فرمان، دنده، داشبورد، دستگیره‌ها و همه بخش‌های که ممکن است شما با آن تماس داشته باشید به‌طور کامل ضدعفونی می‌شوند.

درصورتی‌که شخصی تمایل به رانندگی نداشته باشد می‌تواند از خدمات اجاره خودرو با راننده سوئیچ استفاده کند.

سوئیچ ایران جهت حفظ سلامت مسافران و ایجاد سفری امن برای آن‌ها کلیه پروتکل‌های بهداشتی را در ارائه خدمات اجاره خودرو با راننده رعایت می‌کند.

کلیه رانندگان سوئیچ موظف به ضدعفونی خودروهای خود هستند.

همچنین یکی دیگر از الزامات سوییچ برای رانندگان استفاده از ماسک و دستکش در طول سفر است.

علاوه بر آن ارائه پک‌های بهداشتی سوئیچ که شامل دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده است از دیگر تمهیدات سوئیچ ایران جهت جلوگیری از ویروس کرونا است.

 مزایای اجاره خودرو از سوییچ در زمان کرونا

یکی از مزایای کرایه ماشین از سوئیچ ایران، گستردگی ایستگاه‌های شرکت در سراسر ایران می‌باشد و این امکان را به شما می‌دهد که از تهران خودرو را دریافت و در شهرهای دیگر استرداد کنید که این مزیت برای افرادی که برای سفرهای کاری به تهران می‌آیند، اجاره ماشین در تهران برای آن‌ها بسیار مفید و کارآمد می‌باشد.

همچنین سوئیچ ایران با استقرار ایستگاه‌های مجهزخود در جزایر دیدنی ایران توانسته است اجاره ماشین در کیش و اجاره خودرو در قشم را برای مشتریان گرامی در این شرایط بحرانی هموار سازد.

از مزایای اجاره ماشین از سوییچ عدم دریافت افت قیمت خودرو در صورت بروز سانحه به افراد این اطمینان را خواهد داد که با آسودگی بیشتری سفر کنند.

ارائه بیمه از ساده، متوسط تا کامل توسط سوئیچ از دیگر مواردی است که کمک می‌کند سفر امن‌تری داشته باشید.

پشتیبانی 24 ساعته تعمیر و نگهداری سوییچ در هر زمان از شبانه‌روز پشتیبان شما خواهد بود.

امکان ارائه خودرو با تنوع بالا از اقتصادی تا لوکس شرایطی را فراهم کرده است که با هر بودجه و نیازی خودروی مناسب خود را اجاره کنید.

همه خودروها سوئیچ با باک بنزین پر و کارواش شده تحویل داده می‌شوند.

کاهش قیمت اجاره با افزایش تعداد روز آن از دیگر مزایای اجاره خودرو از سوئیچ است.

 

دیگر مزایا اجاره ماشین از سوییچ 

سوییچ ایران امکان اجاره خودرو بدون محدودیت زمانی و در هر ساعتی از شبانه‌روز را به وجود آورده است و مسافران می‌توانند به صورت 24 ساعته خودرو خود را تحویل بگیرند.

سوئیچ قراردادهای خود را در قالب بلندمدت و کوتاه‌مدت ارائه می‌دهد و مشتریان می‌توانند تا هر زمان که تمایل داشته باشند خودروی خود را اجاره کنند.

 قبل از تحویل خودروها، حجم بنزین، روغن‌موتور، مخزن آب شیشه‌شور، مایع رادیاتور و سایر موارد فنی کاملاً چک می‌شود.

سوئیچ تجهیزات اضافه موردنیاز شما ازجمله زنجیر چرخ، صندلی کودک، رهیاب، اینترنت 4G و سایر تجهیزات را درصورتی‌که نیاز مشتری فراهم خواهد کرد.

خودروها با بالا رفتن کیلومتر و عمر مفید خود از ناوگان خارج‌شده و خودروهای جدید جایگزین آن‌ها خواهند شد.

بسیاری از شرکت‌ها حتی پس از چند دقیقه تأخیر در استرداد خودرو هزینه تأخیر را محاسبه می‌کنند؛ اما سوئیچ امکان تأخیر در تحویل خودرو در بازه زمانی 1 تا 3 ساعت را فراهم ساخته است.

راهکارهای سوییچ برای کارکنان

پس از شیوع ویروس کرونا فعالیت بسیاری از کسب‌وکارها متوقف شد و بسیاری دیگر با ایجاد ضوابط خاصی مانند دورکاری و ورود اجباری کارکنان با ماسک تلاش کردند مشکلات ناشی از کرونا را از بین ببرند.

 بعد از گذر چند ماه از این اتفاق و تغییر سیاست‌های کشورها در رابطه با این موضوع حضور بیشتر کارکنان در محل کار افزایش‌یافته است و بسیاری از مشاغل با ریسک بالا به‌ناچار فعالیت خود را آغاز کردند.

لذا با گذر از مرحله اول شیوع ویروس کرونا، در حال ورود به مرحله‌ جدیدی از شیوع این بیماری هستیم که آن را می‌توان «دوره بازگشت کسب‌وکارها» نامید.

 در این دوره کسب‌وکارها نیازمند نگرش کاملاً متفاوتی برای بقا و رشد هستند. 

سوییچ نیز مانند سایر شرکت‌ها با هدف حفظ سلامت کلیه کارکنان و مشتریان خود اقدام به ایجاد شرایط و ضوابط خاصی برای عبور و مرور کرده است.

سوئیچ با ایجاد شرایط دورکاری برای کلیه کارکنان و کمتر کردن تعداد افراد حاضر در ایستگاه‌ها تلاش کرده است تا سلامت کارکنان و مشتریان خود را حفظ کند.

سوییچ ایران چگونه محیطی امن برای پرسنل فراهم نمود ؟

همه کارکنان قبل از ورود به شرکت با تب‌سنج کنترل می‌شوند و در صورت وجود موردی مشکوک به ابتلا کرونا، اقدامات لازم جهت دورکاری شخص انجام خواهد شد.

یکی از الزامات ورود به شرکت سوئیچ داشتن ماسک و دستکش است و هیچ شخصی بدون آن امکان ورود نخواهد داشت.

کلیه وسایل کارکنان ازجمله میز، لپ‌تاپ و سایر وسایلی که ممکن است هر شخص با آن تماس داشته باشد هر روز کاملاً ضدعفونی می‌شود.

همه کارکنان سوئیچ موظف هستند در زمان دورکاری نسبت به سؤالات و درخواست‌های مشتریان پاسخگو باشند.

دورکاری در قوانین سوئیچ به این معناست که در مکان مشخصی برای کار حضور نداریم اما از قوانین شرکت تبعیت کرده و رعایت می‌کنیم و این موضوع تفاوت اصلی بین دورکاری و فریلنسر برای این مجموعه است.

لذا در مدت‌زمان کاری، تمامی اعضای دپارتمان به‌صورت کامل در دسترس هستند و کلیه مشتریان می‌توانند مانند قبل با سوئیچ تماس گرفته و رزرو خود را انجام دهند.

 

4 پاسخ

  1. با تشکر از مجموعه خوب سوییچ که با مجوزاتی که توانست بگیره تو این دوران کمک خیلی بزرگی به شرکت و سازمان ها کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهکارهای سوئیچ