معرفی ۱۰ شرکت برتر اجاره خودرو در جهان

معرفی ۱۰ شرکت برتر اجاره خودرو در جهان
به این مطلب امتیاز دهید
شرکت اجاره خودرو

اجاره خودرو سازوکاری است که در آن مدت زمان کوتاهی، چند ساعت، چند هفته یا چند ماه، خودرویی  در اختیار افراد قرار می‌دهند. شرکت‌های اجاره خودرو بیشتر در نزدیکی فرودگاه‌ها یا مناطق شلوغ شهر قرار دارند و اغلب هم امکان رزرو آنلاین، تلفنی و حضوری را فراهم می‌کنند تا به راحتی بتوانند خدمت‌رسانی کنند.

مشتریان شرکت‌های اجاره ماشین بیشتر افرادی هستند که نیاز به وسایل نقلیه به طور موقت دارند، به عنوان مثال کسانی که خودرو ندارند، مسافران خارج از شهر و کشور و یا صاحبان خودروهای آسیب دیده هستند. اما در میان همه این مشتریان، اجاره ماشین اولین گزینه برای گردشگران و توریست ها می‌باشد تا بتوانند به صورت آزادانه در شهر مورد نظرشان سفر کنند. شرکت‌های اجاره خودروی بسیاری در سراسر دنیا وجود دارند که در زیر 10 مورد از بهترین های این شرکت‌ها را معرفی می‌کنیم.

شرکت های برتر جهان

اجاره ماشین نشنال ( National )

نشنال یک شرکت اجاره خودرو بسیار مشهور در آمریکا می‌باشد. این شرکت در منطقه کلایتون (Clayton) در میسوری (Missori) ایالات متحده آمریکا واقع شده است و در 27 آگوست سال 1947 توسط 24 شرکت اجاره خودرو که مستقل از هم بودند تأسیس شد.
این شرکت بزرگ به موفقیت‌های بزرگی دست یافت و خدمات خود را از 60 نقطه در ایالات متحده آمریکا در سال 1947 به 2000 نقطه در سراسر دنیا در سال 2005 گسترش داد. این شرکت به خاطر رفتار دوستانه با مشتری و همچنین کیفیت خودروهایش به شهرت بزرگی دست یافته است.

اجاره خودرو سیکست ( Sixt )

سیکست یکی از مشهورترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های اجاره ماشین در پولهخ (Pullach) آلمان می‌باشد. این شرکت دارای یک سازمان بزرگ و هزاران خودرو در ناوگان خود می‌باشد. مؤسس این شرکت بزرگ مارتین سیکست (Martin Sixt) در سال 1912 می‌باشد.
سیکست دارای حدود 4000 ایستگاه خدماتی در بیش از 150 کشور دنیا می‌باشد. تعداد کارکنان این شرکت بیش از 3052 نفر می‌باشد.

اجاره ماشین تریفتی ( Thrifty )

این شرکت در سال 1990 توسط کرایسلر و اسپان (Spun) شکل گرفت. این شرکت در بیش از 1475 نقطه از جهان فعالیت دارد و تعداد کارکنان آن‌ها به بیش از 7000 نفر می‌رسد.

اجاره خودرو هرتز

یکی از مشهورترین نام‌ها درزمینهٔ صنعت اجاره خودرو در دنیا هرتز می‌باشد. شرکت هرتز در ایالات متحده آمریکا (United State) در شهر نیوجرسی (New Jersey) و در منطقه پارک ریج (park ridge) واقع می‌باشد.
این شرکت توسط جان دی هرتز (John D. Hertz) در سال 1918 تأسیس شده است. شرکت هرتز بزرگ‌ترین شرکت اجاره خودرو در ایالات متحده امریکا می‌باشد. هرتز شرکت خود را در بیش از 145 کشور دنیا نیز تأسیس کرده است. تعداد کارکنان شرکت هرتز در حدود 29350 نفر می‌باشد.

10 شرکت برتر جهان

اجاره ماشین آویس

آویس دیگر شرکت آمریکایی می‌باشد که تأثیر بزرگی بر صنعت اجاره ماشین در دنیا داشته است. این شرکت توسط وارن آویس (Warren Avis) در سال 1946 بنیان‌گذاری شد. دفتر اصلی این شرکت در پارسیپانی تروی هیلز (Parsippany-Troy hills) در ایالات متحده آمریکا می‌باشد.
آویس یک نام مشهور و بزرگ در بازار اجاره خودرو می‌باشد. آویس خدمات خود را در بیش از 130 نقطه دنیا گسترش داده است و تعداد کارکنان این برند بین‌المللی بیش از 30000 نفر می‌باشد.

اجاره خودرو ایس ( Ace )

یکی دیگر از شرکت‌های مشور آمریکایی درزمینهٔ اجاره خودرو می‌باشد. این شرکت توسط رابرت سورنسون (Robert Sorenson) در سال 1966 تأسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در ایندیاناپلیس (Indianapolis) آمریکا می‌باشد. مؤسس این شرکت رابرت سورنسون صاحب 2 کارواش در ایندیاناپلیس بود و اجاره خودرو را با 10 خودروی فولکس واگن در همسایگی کارواش هایش شروع کرد. با دستیابی به موفقیت در این زمینه شروع به ارائه خدمات اجاره خودرو به فرودگاه بین‌المللی ایندیاناپلیس کرد.

اجاره ماشین باجت

باجت نام بزرگ دیگری درزمینهٔ اجاره خودرو در دنیا می‌باشد. باجت نیز یک شرکت اجاره ماشین در آمریکا می‌باشد که توسط جرمی ام اسمیت (Jeremy M. Smith) و جولیوس لدرر (Julius Lederer) در سال 1958 تأسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در نیوجرسی ایالات متحده آمریکا می‌باشد. این شرکت در بیش از 150 کشور دنیا و در 800 منطقه ایالات متحده آمریکا در حال فعالیت است. تعداد تمام کارکنین این شرکت در حدود 21000 نفر می‌باشد.

شرکت های اجاره خودرو

اجاره خودرو  یوروپکار( Europcar )

یوروپکار یک شرکت اجاره خودرو مشهور می‌باشد. این شرکت متعلق به یورازئو (Eurazeo) می‌باشد. یوروپکار در سال 1949 در پاریس تأسیس شد. این شرکت دارای بیش از 20000 خودرو بوده و بیش از 2825 نقطه را در 143 کشور دنیا پوشش می‌دهد. کشورهایی که شرکت یوروپکار بیشترین خدمات خود را در آن‌ها ارائه می‌کند عبارتند از آمریکای شمالی، اروپا، آفریقا، حوزه کارائیب، آسیا و اقیانوسیه.

اجاره ماشین اینترپرایس ( Enterprise )

شرکت آمریکایی که بازار بزرگی از اجاره خودرو را در جهان پوشش می‌دهد. در سال 1957 توسط جک تیلور (Jack Taylor) تأسیس شد. دفتر اصلی شرکت در منطقه کلایتون (Clayton) در میسوری (Missori) ایالات متحده آمریکا می‌باشد.
شمار کارکنان این شرکت در حدود 68000 نفر می‌باشد. شرکت اینترپرایس دارای شمار بسیار زیادی ناوگان در سراسر دنیا می‌باشد.

اجاره خودرو  آلامو

آلامو نیز یک شرکت آمریکایی اجاره ماشین می‌باشد که زیر مجموعه هولدینگ الامو می‌باشد که در سال 1974 تأسیس شده است. دفتر اصلی این شرکت در منطقه کلایتون (Clayton) در میسوری (Missori) ایالات متحده آمریکا می‌باشد. آلامو شعبه‌های خود را در کشورهای کانادا، مکزیک، آمریکای جنوبی و مرکزی، اروپا، استرالیا، آفریقا و جزایر مختلف کارائیب تأسیس کرده است. 

شرکت‌های اجاره خودرو همچنین می‌توانند نیازهای صنعتی مشتریان را برطرف کنند و با اجاره انواع کامیونت، اتوبوس‌، موتورسیکلت و یا دیگر وسایل نقلیه در بازارهای خاص، خدمات ارائه دهند. همچنین شرکت‌های اجاره خودرو معمولاً تجهیزات اضافی مانند بیمه ثالث، بیمه بدنه خودرو، سیستم موقعیت‌یابی جی‌پی‌اس، سیستم‌های سرگرمی و رفاهی، صندلی‌های ایمن برای کودکان را ارائه می‌دهند تا به هنگام اجاره خودرو تمام جوانب یک سفر ایمن و راحت را پوشش دهند.

 

2 پاسخ

  1. سلام
    چقدر خوب که بین این همه شرکتهای اجاره خودرور،سوییچ که نماینده یوروپکار تو ایران هست ومیشه ازش رزرو بگیریم و ممنون از شرکت خوبتون با خدمات عالیش
    راستی برای مالاگا رزرو میخواستم اونجا هم نمایندگی دارین ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

معرفی ۱۰ شرکت برتر اجاره خودرو در جهان