راهنمایی 0 تا 100 سفر با خودرو اجاره‌ای از تهران به قشم

راهنمای سفر با خودرو اجاره ای به قشم
به این مطلب امتیاز دهید
راهنمای سفر با خودرو اجاره ای به قشم

به‌زودی نوروز فرامی‌رسد و سفرهای نوروزی نیز آغاز خواهد شد. می‌خواهیم امسال سفری متفاوت با خودرو اجاره‌ای به قشم داشته باشیم. سفری که نه با هواپیما و قطار بلکه با خودروی شخصی انجام می‌شود.

به‌طورکلی سفر به ما کمک می‌کند که عظمت جهان را کشف کنیم و تجربه‌های منحصربه‌فردی کسب کنیم.

سفر به قشم باوجود همه عجایبی که دارد می‌تواند بسیار خاص و به‌یادماندنی باشد. مخصوصاً اگر با خودروی شخصی انجام شود؛ زیرا تغییر فصل‌ها و بافت‌های طبیعت را می‌توان در حال عبور از شهرهای مختلف ایران به‌وضوح دید.

قبل از شروع سفر باید یک برنامه مناسب داشته باشید. برآورد هزینه‌ها، پیش‌بینی مسیر رفت، وسایل موردنیاز سفر، مکان‌های دیدنی که می‌توان در طول سفر از آن‌ها بازدید کرد.

با اجاره خودرو ازسوئیچ مسیر خود را از شهر تهران آغاز ‌کنید

برای دریافت خودرو ازسوئیچ تهران با شماره  02191015400  داخلی 1 تماس بگیرید و خودرو مناسب خود را اجاره کنید.

علاوه بر آن ایستگاه سوئیچ در تهران به آدرس شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان گلها، کوچه‌ی گلهای یکم، پلاک 8، طبقه اول به‌صورت حضوری در خدمت شماست.

شروع سفر

مقصد سفر جزیره قشم است. اگر صبح از تهران حرکت کنید می‌توانید شب را در یزد اقامت داشته باشید.

ولی می‌توان از این فرصت استفاده کرد و قبل از ورود به یزد سری هم به کاشان شهر گلاب و مهد فرهنگ سنتی ایران زد.

فاصله کاشان تا تهران حدوداً 243 کیلومتر است و اگر در ساعت 8 صبح به مقصد کاشان حرکت کنید حدوداً 2 ساعت و 30 دقیقه بعد یعنی حدود ساعت 10:30 صبح در کاشان خواهید بود.

ازجمله مکان‌های که در کاشان می‌توان از آن‌ها بازدید کرد:

باغ فین، خانه‌های تاریخی:  خانه طباطبایی‌ها ، خانه عباسیان ، خانه بروجردی‌ها، مسجد آقابزرگ، تپه سیلک، حمام سلطان امیر احمد

اگر قصد اسکان در شهر کاشان را داشته باشید می‌توانید در هتل‌ها با درجه‌بندی‌های مختلف، هتل‌های سنتی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی، خانه‌های مبله، کمپینگ اقامت داشته باشید.

درصورتی‌که اقامت در کاشان را به‌وقت دیگری موکول کنید و به سفر خود ادامه دهید پس از بازدید از کاشان و مناطق دیدنی آن سفر خود به شهر یزد ادامه دهید و در صورت تمایل شب را در یزد اقامت داشته باشید . فاصله یزد از کاشان حدوداً 390 کیلومتر است بنابراین حدود 4 ساعت و 30 دقیقه بعد به شهر یزد خواهید رسید.

یزد

یزد

باغ دولت‌آباد یزد، چشمه‌ آبگرم مرتضی‌علی، آبشار دره‌ گاهان تفت، قنات زارچ، ساباط‌های یزد، حمامِ خان (گرم‌خانه‌ نور)، آب‌انبار شش بادگیر، خانه‌ لاری‌ها، دخمه‌ زرتشتیان، مدرسه‌ ضیاییه (زندان اسکندر)، موزه‌ آینه و روشنایی، آتشکده‌ ورهرام (بهرام)، موزه‌ یزد، مسجد امیر چخماق، مسجد جامع کبیر یزد، غار شگفت یزد

اگر تمایل داشته باشید شب را در یزد اقامت داشته باشید می‌توانید در هتل‌های لوکس ، هتل‌های اقتصادی و اقامتگاه‌های بوم گردی

خانه‌های مبله و یا در کمپینگ‌های کویری ساکن شوید.

علاوه بر آن معمولاً در عید نوروز اقامتگاه‌های با عنوان ستاد ساماندهی مسافران نوروزی برای شما فراهم هستند. مکان‌های مانند مساجد، مدارس، خانه معلم و سایر اقامتگاه‌های نوروزی.

علاوه بر آن سوئیچ در شهر یزد نیز حضور دارد و درصورتی‌که برای ادامه راه نیاز به راهنمایی، تعمیر یا تعویض خودرو داشته باشید می‌توانید به ایستگاه سوئیچ یزد مراجعه کنید.

 آدرس و شماره تماس‌های ایستگاه سوئیچ یزد:

یزد، بلوار آزادگان، فرودگاه شهید صدوقی یزد      تلفن :  02191015400 داخلی 600

بندرعباس

راهنمای سفر به قشم

بعد از گذر از یزد و لذت گشت‌وگذار در آن، مسیر خود را به سمت بندرعباس ادامه دهید. با گذر از جاده‌ کویری و زیبای یزد تا بندرعباس پس از پیمودن حدوداً 560 کیلومتر 6 ساعت بعد به بندرعباس خواهید رسید.

به دلیل وجود آب ‌و هوای مناسب بندرعباس، در نوروز معمولاً همه اقامتگاه‌ها و هتل‌های آن مملو از مسافر هستند و یافتن مکانی مناسب برای اقامت در این شهر مقداری دشوارتر از سایر شهرهاست؛ بنابراین قبل از شروع سفر حتماً مکانی که قصد اقامت در آن را دارید از پیش رزرو کنید.

معبد زیبای هندوهای بندرعباس معروف به پرستشگاه بُت‌ِگوران حمام گله‌داری یا حمام شاه‌عباس تنها حمام قدیمی شهر بندرعباس، مسجد جامع اهل سنت بندرعباس یا مسجد جامع دلگشا، برکه باران با ۵ آب‌انبار گنبدی شکلش و اسکله قدیمی بندرعباس که در بخش مرکزی این شهراست از مکان‌های دیدنی و جذاب بندرعباس هستند.

ایستگاه سوئیچ در فرودگاه شهر بندرعباس نیز فعالیت دارد و می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل در طول سفر از این ایستگاه راهنمایی بگیرید.

 ایستگاه فرودگاه بین‌المللی بندرعباس

  بندرعباس، فرودگاه بین‌المللی بندرعباس، سالن پروازهای ورودی

  تلفن: 02191015400   داخلی 560

بعد از اتمام سفر در شهر بندرعباس به سمت مقصد نهایی خود یعنی قشم حرکت ‌کنید.

 

حرکت به سمت جزیره قشم 

برای عبور از بندرعباس و رسیدن به جزیره قشم باید یک مسیر 70 کیلومتری را تا بندر خمیر طی کنید بعدازآن خودروتان را با کشتی‌های لندینگ کرافت تا قشم حمل کنید.

سفر به جزیره قشم به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد معمولاً با هواپیما و یا راه‌های آبی امکان‌پذیر است.

حرکت کشتی‌ها 24 ساعته است و کل شبانه‌روز این تردد انجام می‌شود.

کارت خودرو، گواهینامه، شناسنامه و کارت ملی جزو مدارک موردنیاز برای لندینگ کرافت هستند.

حالا که با خودرو اجاره‌ای خودتان به قشم رسیدید می‌توانید در کل جزیره گشت‌وگذار کنید.

هرچقدر که خواستید توقف کنید و از هر مکان دیدنی که تمایل داشتید دیدن کنید. علاوه بر آن دیگر لازم نیست چمدان‌های سنگین خود را با خود به این‌طرف و آن‌طرف حمل کنید.

علاوه بر این به دلیل این‌که جزیره قشم یک منطقه آزاد است می‌توان به‌راحتی در آن انواع خودروهای لوکس را با هزینه کم اجاره و یک اجاره خودرو ارزان داشت و از رانندگی با آن لذت برد. بنابراین بعضی افراد ترجیح می‌دهند به‌جای آوردن خودرو آن را اجاره کنند. با اجاره ماشین ارزان در قشم شما می‌توانید هتل و یا اقامتگاه خود را در هر نقطه از جزیره که تمایل داشته باشید انتخاب کنید و به‌راحتی با خودرو اجاره ای  خود به هر قسمت از جزیره که نیاز داشتید دسترسی داشته باشید.

اجاره خودرو در قشم از سوئیچ ایران

اگر قصد سفر به قشم رادارید و یا برای انجام کارهای روزمره خود نیاز به خودرو ارزان دارید، اجاره خودرو در قشم بهترین انتخاب برای شما است. سوئیچ با ارائه خدمات ویژه و سرویس‌های کامل و برتر همراهتان خواهد بود تا تجربه‌ای کم‌نظیر از اجاره خودرو در قشم را داشته باشید .

سوئیچ این امکان را فراهم نموده است که خودرو موردنظرتان را در محل سکونت ، هتل‌ یا هر نقطه دلخواه دیگری در قشم تحویل بگیرید و سپس در هر ایستگاهی دیگر در سراسر کشور استرداد نمایید.

سوئیچ در قشم این امتیاز را به شما می‌دهد تا در کمترین زمان و بدون دغدغه از محدودیت‌های ترافیکی ، خودروی خود را دریافت و به هر نقطه از شهر قشم تردد کنید ، همچنین همه‌ خودروها با پوشش بیمه پایه به ‌صورت رایگان و مسافت مجاز روزانه 300 کیلومتر در همه کلاس‌های خودرویی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مدارک لازم برای اجاره خودرو در قشم و سایر شهر‌ها با یکدیگر برابر بوده و شما تنها با یک تماس می‌توانید از قیمت اجاره خودرو بدون راننده در قشم و شرایط کرایه ماشین در قشم مطلع شوید.

خدمات اجاره ماشین در قشم در قالب اجاره ماشین بدون راننده ارائه می‌شود. خودروهای سوئیچ در این ایستگاه از کلاس اقتصادی تا لوکس ارائه می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیاز ، خودروی خود را انتخاب نمایید.

در قشم چه مکان‌هایی را باید ببینید؟

راهنمای سفر به قشم از تهران

ازجمله مکان‌های گردشگری قشم می‌توان گنبد نمکی نمکدان، دره ستارگان، دژ پرتغالی‌ها، ژئوپارک قشم، چشمه کارگاه، چشمه گوری، چشمه‌های دامنه کوه نمکدان، پارک کروکدیل، چاه‌های تلا، جنگل‌های حرا، چشمه‌های آب‌معدنی، دره چاهکوه، تنگ عالی، بام قشم، دره تندیس‌ها، کلات کشتاران و ده‌ها تخته‌سنگ و صخره با شکل‌های اعجاب‌انگیز را نام برد.

در قشم نیز مانند سایر شهرها  امکان اقامت در اقامتگاه‌های بوم گردی و هتل‌های با درجات مختلف وجود دارد.

پس از لذت و سفر در شهر قشم می‌توانید خودرو خود را در جزیره قشم تحویل دهید یا این‌که آن را مجدداً به ایستگاه اولیه عودت کنید. درصورتی‌که تمایل دارید خودرو خود را در ایستگاه قشم تحویل دهید مبلغی را جهت مسیر یک‌طرفه به ایستگاه سوئیچ قشم پرداخت می‌کنید و خودرو خود را در همان ایستگاه عودت می‌کنید.

ایستگاه فرودگاه بین‌المللی جزیره قشم

سوئیچ در قشم دارای دو ایستگاه است. شما می‌توانید از ایستگاه سوئیچ فرودگاه قشم و یا از ایستگاه سوئیچ اسکله شهید ذاکری قشم خودرو خود را اجاره کنید.

اطلاعات تماس ایستگاه های قشم

ایستگاه فرودگاه قشم : تلفن : 02191015400  داخلی 640 ایستگاه شهید ذاکری قشم : تلفن: 02191015400  داخلی 650

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راهنمای سفر با خودرو اجاره ای به قشم