مقایسه سفر با اجاره خودرو و خودرو شخصی

مزایای اجاره خودرو بدون راننده
به این مطلب امتیاز دهید

وقتی بحث لذت بردن از زندگی مطرح می‌شود، قطعاً سفر کردن و بدست آوردن تجربه‌های جدید و در عین حال هیجان‌انگیز برای اکثر ما جزء الویت‌ها است. حال گاهی‌اوقات پیش می‌آید که ما برای سفر با یک سری چالش‌ها روبرو هستیم! مثلاً یک چالش اساسی نداشتن خودرو شخصی برای سفر است. البته خوشبختانه امروزه برای همه این چالش‌ها چاره‌ای اندیشیده شده است؛ مثلا خبر خوب این ست که شما می‌توانید به‌راحتی با اجاره ماشین از سوییچ ایران که شرکت اجاره خودرو معتبر و باکیفیتی است بهترین سفر را با خیال راحت برای خود رقم بزنید.

مقایسه سفر با اجاره خودرو و خودرو شخصی

تجربه سفری متفاوت با اجاره خودرو از سوییچ

چندین سال پیش وقتی بحث اجاره ماشین یا به اصلاح رنت کردن خودرو برای مسافرت مطرح می‌شد، شاید تنها شهرهایی که به ذهن ما خطور می‌کرد شهرهای توریستی کیش و قشم بود. چون این موضوع در آن‌جا کاملاً شناخته شده و مرسوم بود و اکثر مسافران با اجاره خودرو بدون راننده یا حتی با راننده سفری متفاوت و هیجان انگیز را تجربه می‌کردند. اما خبر خوش اینست که امروزه شما در اکثر شهرهای ایران به‌خصوص در کلان شهرها می‌توانید از شرکت‌های معتبر مختلف هر ماشینی که می‌خواهید، با توجه به بودجه و علاقه خود انتخاب کنید و آن را برای مدت زمانی مشخص که مدنظر دارید اجاره کنید.

البته پیشنهاد ما به شما اینست که به هر شرکتی اعتماد نکنید و سعی کنید قبل اقدام به خوبی تحقیق کنید.

سفر با خودرو اجاره‌ای ایمن‌تر است یا خودروی شخصی؟

شاید در نگاه اول تجربه سفر با خودروی شخصی جذاب‌تر و راحت‌تر به نظر برسد، اما اگر همه جوانب و هزینه‌هایی که می‌تواند برای شما در بر داشته باشد را تحلیل کنید شاید به این نتیجه برسید اجاره خودرو برای شما به صرفه‌تر و در عین حال ایمن‌تر تمام می‌شود. مثلاً داشتن خودروی شخصی می‌تواند هزینه‌هایی مانند بیمه، مشکلات فنی و اصطحلاک را برای شما در بر داشته باشد، غیر از این موارد در حال حاضر قیمت خرید خودرو بسیار بالا است و خانواده‌های زیادی وجود دارند که اصلاً توان خرید خودروی شخصی را ندارند. پس قطعا اولین، بهترین و ایمن‌ترین روش اجاره ماشین از سوییچ ایران که شرکتی مطمئن و ایمن است.
برخی از مزایای اجاره خودرو به شرح زیر است:

اجاره خودروی دلخواه به جای خرید آن

برخی افراد در جامعه ما زندگی می‌کنند که به ندرت نیاز به خودرو دارند و بیشتر کارهای روزمره خود را با کمک وسیله نقلیه عمومی و یا به صورت اینترنتی و آنلاین انجام می‌دهند. از طرفی نگهداری خودروی شخصی برای این دسته از افراد کمی پر هزینه خواهد بود. چرا که یک اتومبیل حتی اگر مورد استفاده قرار نگیرد هزینه های ثابتی همچون مالیات، عوارض، بیمه ثالث و بدنه، تعویض قطعات مصرفی، تعویض روغن، سرویس‌های دوره‌ای و… را به همراه خواهد داشت. بهترین راه حل برای این گونه اشخاص اجاره خودرو بدون راننده و یا اجاره ماشین با راننده است چرا که فقط در هنگام نیاز، با اجاره خودرو تنها هزینه اجاره را پرداخت خواهند کرد و دیگر متحمل هزینه‌ای جهت نگهداری ماشین شخصی به صورت ماهانه نخواهند شد.

اجاره خودرو لوکس بدون خرید آن

بسیاری از افراد در جامعه هستند که علاقمند به داشتن خودروهای لوکس و لاکچریند اما توانایی مالی برای خرید این خودروها را ندارند و یا اینکه توانایی مالی دارند اما تمایل به خرید اتومبیل‌های گران قیمت ندارند. به خصوص اینکه در ایران به دلیل وجود برخی قوانین خاص، خرید این خودروهای لوکس با دشواری و محدودیت‌هایی همراه است. برای این دسته از افراد بهترین گزینه اجاره ماشین است. این افراد با اجاره خودروهای لوکس به راحتی می‌توانند به رویای خود دست پیدا کنند و رانندگی با هر نوع خودروی لوکس اجاره ای را تجربه نمایند. همچنین در صورت نیاز، با استفاده از اجاره خودرو بدون راننده می‌توانند به مهمانی، عروسی و یا مسافرت بروند و یا در قرارهای مهم کاری شرکت نمایند. اجاره خودروی لوکس نه تنها این افراد را به خواسته‌هایشان نزدیک می‌کند بلکه بسیار مقرون به صرفه بوده و دستشان در انتخاب خودروی کروک، سدان، شاسی بلند و… باز خواهد بود.
مقایسه سفر با اجاره خودرو و خودرو شخصی

اجاره ماشین با راننده و دور شدن از استرس ها و تنش های رانندگی

گاهی رانندگی کردن مشکلات و استرس‌هایی را به وجود می آورد که افراد را درگیر خود می‌کند. پیدا کردن مسیر مورد نظر، پیدا کردن جای پارک مناسب، قرار گرفتن در ترافیک‌های سنگین داخل شهری، آشنا نبودن با مسیرها و… برخی اوقات کلافه کننده و خسته کننده به نظر می‌رسند. بهترین راه حل برای دور بودن از این استرس‌ها و تنش‌ها، اجاره خودرو با راننده است. با این کار نه تنها بدون درگیری ترافیک و مسیریابی به تمام کارهای روزانه‌تان خواهید رسید بلکه در تمام مسیر می‌توانید استراحت کرده و از دیدن مناظر لذت ببرید.

اجاره خودرو بدون راننده و تجربه سفری لذت بخش

برخی افراد وجود دارند که کیفیت سفر برایشان مهم است و مهم‌ترین موضوع برای آنها کیفیت نوع سواری و امکانات رفاهی خودرو است. معمولا خودروهای لندکروز، آفرود و حتی ون‌های لوکس بهترین خودروها برای مسافرت محسوب می‌شوند اما متحمل شدن هزینه میلیاردی برای خرید آنها جهت مسافرت توجیه اقتصادی ندارد. بهترین راه حل برای این دسته افراد اجاره خودرو بدون راننده است که هم سفر راحت و آسانی داشته باشند و هم از هر گونه خطر تصادف و آسیب احتمالی در امان باشند زیرا بدنه این ماشین‌ها محکم بوده و در برابر ضربه کمترین آسیب را به سرنشینان وارد می‌کند.

رفتن به مکان های سخت و صعب العبور مثل کویر و یا کوه به کمک خودروهای آفروید اجاره‌ای بدون راننده

شاید برای خیلی از شما رفتن به مکان‌هایی مثل کویر که پر از شن‌های نرم است یا کوه‌هایی که پر از راه‌های ناهموار و سخت است با خودروهای سواری غیرممکن باشد. در این صورت برای سفرهای دسته جمعی این چنینی بهترین گزینه، اجاره خودروهای آفرود است که به سیستم دیفرانسل چهار چرخ متحرک (WD (4 مجهز هستند. این خودروها شامل انواع مدل تویوتا، جیپ، وانت، نیسان، پیکاپ، شورولت بلیزر، پاجرو، سوزوکی، مرسدس، انواع سانگ یانگ و…هستند که بنا به سلیقه‌تان می‌توانید هر کدام از این خودروها را انتخاب و اجاره نمایید.
مقایسه سفر با اجاره خودرو و خودرو شخصی

شرکت اجاره خودروی سوئیچ

پیدا کردن ماشین رویاهای خود در ایران و حتی خارج از ایران به کمک سایت رزرو خودروی شرکت سوئیچ ایران بسیار ساده و آسان است. شما می‌توانید در سایت ما قیمت‌های مختلف اجاره خودرو را جستجو کنید و نرخ‌ها را بین بهترین تامین‌کنندگان محلی مقایسه نمایید و در عین حال سوابق خدمات این شرکت را نیز در نظر بگیرید؛ سپس می‌توانید ماشین خود را انتخاب کرده و اتومبیل دلخواه تان را اجاره نمایید. شرکت اجاره خودرو سوئیچ ایران نماینده رسمی یوروپکار ایران است که از سال 1390 کار خود را در زمینهٔ اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده آغاز کرده است. اکنون این شرکت در بیش از ۲3 ایستگاه در ۱۵ استان و تمامی فرودگاه‌های بین المللی ارائه خدمت می‌نماید.
شرکت رنت خودروی سوئیچ علاوه بر شهرهای ایران، خدمات اجاره خودروی خود را در سراسر جهان و بدون نیاز به کارت اعتباری ارائه می‌دهد. شما میتوانید در هنگام رزرو از سایتسویچ ایران ، انواع قیمت اجاره خودروها ،رتبه بندی‌ها و موارد دیگر را با هم مقایسه نمایید. شرکت اجاره خودرو سوئیچ ایران می‌تواند با استفاده از بیش از یک دهه دانش و تخصص بین‌المللی، تجربه سفر شما را راحت و مقرون به صرفه کند.

 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مزایای اجاره خودرو بدون راننده