کرایه ماشین برای سفر خارج شهری چگونه است؟

اجاره ماشین برای سفر خارج شهری چگونه است؟
به این مطلب امتیاز دهید
اجاره ماشین برای سفر خارج شهری

کرایه ماشین برای سفر یکی از خدماتی است که این روزها افراد بسیاری از آن استفاده می‌کنند. ایران یکی از معدود کشورهایی در جهان است که علاوه براین که مقاصد گردشگری زیبایی دارد مسیرهای جاده‌ای آن از جذابیت‌های خاصی برخوردار است.

به همین دلیل بسیاری از افراد برای سفرهای داخلی خود به شهرهای مختلف ایران ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از هواپیما و یا قطار با ماشین به سفر جاده‌ای بروند.  می‌توانید در کنار اجاره ماشین برای مسافرت از اجاره خودرو بدون راننده استفاده کنید.

چرا اجاره خودرو برای سفر

دلایل زیادی وجود دارد تا هنگامی که شما تصمیم به سفر می‌گیرید خودرو اجاره کنید.

از جمله دلایل اجاره خودرو مسافرتی؛ نداشتن ماشین، خرابی ماشین، سرویس نبودن خودرو و …می‌باشد.

 حتی ممکن است شما هیچ کدام از این مشکلات را نداشته باشید اما دوست داشته باشید که با یک ماشین لوکس و متفاوت به سفر بروید و به دلیل نداشتن ماشین لوکس تصمیم به اجاره ماشین بگیرید.

از جمله دلایلی که توصیه می‌شود، به‌جای سفر با خودرو شخصی خود از  اجاره ماشین برای مسافرت‌های داخلی خود استفاده کنید این است که جدیداً قوانین سخت گیرانه و جدیدی که راجع به معاینه فنی خودروها در جاده‌های بین شهری از لحاظ امنیت کافی خودروها در نظر گرفته‌اند.

شما را مجبور می‌کند که قبل از هر سفر حتماً ماشین خود را به تعمیرگاه برده و ماشین خود را چک کنید و این موضوع ممکن است برای شما هزینه‌بر باشد.

 به همین دلیل شما با اجاره ماشین می‌توانید با خیال راحت سفر خود را شروع کرده و از زیبایی‌های مسیرسفرتون لذت ببرید.  اگر هم به صورت خانوادگی و یا دست جمعی سفر کنید و تعدادتان زیاد باشد، به‌جای این‌که با چند ماشین به سفر روید می‌توانید با اجاره ماشین بزرگ‌تر مثل اجاره ون تمامی لحظات سفر را در کنار همدیگر باشید و سفر خوشی را سپری کنید.

بهترین و ارزان‌ترین کرایه ماشین برای مسافرت‌ها چیست؟

بهترین و ارزان‌ترین اجاره ماشین برای مسافرت‌ها چیست؟

سفر کردن با ماشین اجاره‌ای بسیار جذاب و لذت‌بخش است. اجاره ماشین برای افرادی که توانایی خرید ندارند می‌تواند یک مورد بسیار مناسب باشد.

همچنین کرایه ماشین در هزینه‌های سفر بسیار تأثیرگذار است و باعث کاهش بسیار در هزینه سفر می‌شود.

یکی دیگر از نگرانی‌های مسافرین هزینه‌های بالای سفر است که این مشکل هم حل شدنی است، شرکت سوئیچ ایران با ارائه خدمات اجاره خودرو ارزان بهترین انتخابی است که باعث می‌شود هزینه سفر بسیار به‌صرفه باشد. یکی از خدمات سوئیچ که توانسته آن را نسبت به دیگر شرکت‌های اجاره خودرو متمایز کند ارائه کرایه ماشین ارزان در ایران است. با کمترین نرخ کرایه ماشین در سراسر ایران می‌توانید از خدمات سوییچ بهره‌مند شوید.

نکات ایمنی کرایه ماشین برای سفر

در واقع برای کرایه ماشین و سفر با خودرو نکات ایمنی هستند که برای این‌که سفر بهتری داشته باشیم بهتر است که رعایت کنیم.

یکی از دلهره‌های مردم از اجاره خودرو سلامت و ایمن بودن خودروی اجاره‌ای می‌باشد.

همیشه باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که قبل از سفر ماشین خود را سرویس کنیم و از درست بودن آن اطمینان کامل حاصل کنیم.

 باید از سالم بودن سیستم ترمز خودرو، چراغ ‌های راهنما، چراغ‌ های جلو و عقب، موتور برف پاک کن و تیغه‌های آن مطمئن شویم همچنین باید روغن ترمز، باد لاستیک ها، لاستیک زاپاس، فیلتر روغن و هوا، آب رادیاتور، روغن گیربکس را قبل از سفر چک کنیم. بنابراین امکان دارد به دلیل کمبود وقت فرصت سرویس کردن ماشین خود را نداشته باشیم بنابراین آسان‌ترین کار کرایه ماشین از یک شرکت اجاره خودرو مطمئن است.

سفر با کرایه خودرو از سوئیچ ایران

سفر با اجاره خودرو از سوئیچ ایران

سوییچ ایران یکی از باسابقه ترین شرکت کرایه خودرو در ایران می باشد که از سال 1390 درزمینه اجاره ماشین مشغول به فعالیت است.

سوییچ با استقرار ایستگاه‌های خود در سراسر ایران در راستای جلب رضایت مشتریان با ارائه طیف وسیعی از خودروها در کلاس اقتصادی تا لوکس، خدمات اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده را به مشتریان ‌عرضه می‌نماید.

سوئیچ با در نظر گرفتن تمام نکات ایمنی ذکرشده برای ناوگان وسیع خود و با ارائه خدمات بی‌نظیر همگام با سایر کشورها و با داشتن تیم فنی مجرب و متخصص جهت تعمیرات و سرویس‌های خودرو این دغدغه را از بین برده است تا شرایط اجاره خودرو به صورتی باشد که مسافرین با اطمینان و آرامش سفر کنند. همچنین خدمات خود را به‌صورت ۲۴ ساعته و باهدف پاسخگویی سریع، در اولویت قرار دادن رضایت مشتریان و فراهم کردن کلیه نیاز آن‌ها ارائه می دهد.

شرایط بیمه

یکی از دغدغه‌های اصلی مسافرین به هنگام رانندگی خصوصاً در زمان کرایه ماشین، داشتن بیمه‌نامه معتبر می‌باشد. در سوئیچ کلیه خودروها دارای پوشش بیمه Basic و بیمه شخص ثالث می‌باشد. در صورت تمایل مشتری امکان خریداری بیمه‌های تکمیلی Permium، Medium نیز می‌باشد. که در صورت بروز حوادث غیرمترقبه و غیرقابل پیش‌بینی، طبق قوانین کشور، خسارات وارده جبران خواهد شد.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اجاره ماشین برای سفر خارج شهری چگونه است؟