معرفی نسل جدید مرسدس‌بنز E کلاس با ظاهری جدید و تکنولوژی تازه

مرسدس بنز
به این مطلب امتیاز دهید

نسل جدید از مرسدس ‌بنز E کلاس که قرار بود در نمایشگاه خودرو ژنو 2020 از آن رونمایی شود، اکنون به عنوان مرسدس بنز E کلاس ۲۰۲۱ به صورت مجازی و آنلاین معرفی شده است. این کلاس E نه تنها ظاهر جدیدی دارد، بلکه از تکنولوژی تازه و تجهیزات ایمنی مدرن‌تری بهره می‌برد . در نظر گرفته شده است که این خودرو در سه نسخه E350e پلاگین هیبرید، مدل قوی‌تر E53 و همچنین استیشن ‌واگن All-Terrain تا پیش از پایان سال جاری عرضه شود.

نسل جدید مرسدس بنز

برای اولین بار، می توان مرسدس‌بنز E کلاس را هم در نسخه پلاگین هیبرید سفارش داد. این مدل که با نام E350e شناخته می‌شود، به پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر به همراه موتور الکتریکی 90 کیلووات ساعتی مجهز شده و  مجموع قدرت خروجی این پیشرانه برابر با 315 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور آن 700 نیوتن‌متر خواهد بود. لازم به ذکر است که موتور برقی این خودرو به تنهایی 121 اسب‌بخار قدرت و 440 نیوتن‌ متر تولید می‌کند.

نسل جدید مرسدس بنز

جدیدترین سامانه‌های ایمنی مرسدس‌بنز شامل فرمان با قابلیت شناسایی عدم دخالت دست‌های راننده، دستیار فعال فرمان، کروز کنترل تطبیق‌پذیر با قابلیت توقف و حرکت، ترمز اضطراری خودکار، دستیار پایش نقاط کور و دوربین 360 درجه با دوربین‌های جدید نیز در E کلاس مدل 2021 نصب شده است. در مدل E450 شاهد نصب پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ جدید ساخت مرسدس‌بنز هستیم که به فناوری اکوبوست مجهز بوده و 362 اسب‌بخار قدرت و 500 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. مدل E53 AMG از همین پیشرانه بهره‌مند شده هرچند که 429 اسب‌بخار قدرت و 520 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار دارد.

نسل جدید مرسدس بنز

آشکارترین تغییر در مدل‌های مرسدس E کلاس ۲۰۲۱ مربوط به ظاهر جلویی آن‌هاست. چراغ‌های جلوی سدان باریک‌تر هستند و از لامپ‌های ال ‌ای ‌دی براق استفاده شده و جلوپنجره جدیدی که رو به پایین تعبیه شده؛ مدل E53 نسبت به مدل قبلی خطوط عمودی بیشتری در جلوپنجره خودش دارد. در نمای عقب نیز چراغ‌های جدید با طرحی مشابه با آنچه در سدان‌های A و CLA کلاس مشاهده می‌شود، به چشم می‌خورد.

نسل جدید مرسدس بنز

سه رنگ جدید شامل خاکستری گرافیت، نقره‌ای Mojave و نقره‌ای Cirrus نیز برای نسل جدید مرسدس‌بنز E کلاس قابل سفارش است. نمایشگر لمسی 12.3 اینچی اطلاعات سرگرمی به همراه صفحه پشت آمپر 12.3 اینچی دیجیتال، پد لمسی جدید در کنسول میانی برای کنترل امکانات و امکان انتخاب پوشش جدید برای صندلی‌ها را می‌توان جزء مهمترین تغییرات فضای کابین مرسدس‌بنز E کلاس 2021 دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مرسدس بنز